#6 +25. Genial kommentar 🙂
Fed succeshistorie #0 🙂 Jeg har også kun kanon erfaringer med Komplett, fra de gange jeg har handlet med dem. Deres service overgås, mig bekendt, ikke af nogen i landet.
I mit tilfælde har der dog ikke været det store behov for service. Jeg har kun én historie. Jeg købte en skærm ved dem, og gik i prøveperioden og så mig godt sur på den. Den var rigtig langsom. Tæt på de 14 dages udløb, skrev jeg til Komplett, for at høre om de kunne anbefale en skærm der ikke ghostede som en gal, og som ville kunne følge med normale fps spil. Jeg fik også fat i Tim Kaas, og han mente at skærmen jeg havde fået fat i var defekt, og tilbød derfor at sende en ny, samt at forlænge returperioden, så jeg kunne teste den. Ny skærm ankom, og jeg sendte skærm nr 1 tilbage (porto betalt af Komplett). Den var li'så sløj, og jeg endte derfor med at købe en Samsung 2233RZ i stedet. Men altså: Returporto til begge skærme, og lov til at have en stående, mens jeg ventede på afløseren. Det bli'r ikke meget bedre.
Ydermere: Dengang var der skiftende info om hvorvidt 2233RZ kom med dvi kabel, og jeg ringede derfor og spurgte, inden jeg bestilte skærmen, om de vidste om der var kabel med i deres kasser. Det kunne de ikke svare på (lager jo ikke just her i DK), og fyren jeg talte med, endte i stedet med flg tilbud: Jeg skulle vælge et kabel, op til en max længde jeg ikke kan huske, men som var længere end jeg havde brug for i hvert fald. Prisen på kablet ville så blive nedsat til 50kr, som blev trukket fra prisen på skærmen. Det er naturligvis ikke standard at de gør den slags, men på det tidspunkt var der reelt mennesker der modtog 2233RZ uden dvi kabel, og jeg havde altså hverken reserveskærm eller dvi kabler liggende.
Alt i alt: De har ikke foræret mig varer for en formue, men jeg synes, at selv min beskedne historie, fortæller om et firma der går op i, at behandle sine kunder godt. Komplett er derfor, baseret på egne og utallige andres oplevelser, det eneste sted jeg for alvor har fuld tillid til, når det handler om kundeservice.
..og i morgen er der 1337 tilbud igen. Det bli'r spændende at se hvad de har til os denne gang 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 22-09-2010 13:44:25.