Komplett.dk - Service

Hyggehjørnet d.  22. september. 2010, skrevet af LaKeenxD
Vist: 1468 gange.

LaKeenxD
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 11:38:59
Svar/Indlæg:
527/73
Hej

Som i måske kan huske nogle af jer, havde jeg et problem med at min maskine havde et problem med at den frøs i windows opstart i denne tråd
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Jeg skrev så med Nanok som snakkede om at dette kunne være mit grafikkort som var dødt, og jeg burde snakke med forhandleren..
Jeg ringede derefter til komplett.dk i mandags d. 20.09 og forklarede hvad computeren gjorde og om jeg kunne få lavet mit grafikkort
Fik afvide jeg skulle sende mit kort ind også ville de se på det..
Ventede så igår på at de modtog kortet men de fik ingenting :/ (pest.dk)
Skrev så til Live Chatten idag, og fik fat i Tim Kaas, meget flink supporter som jeg skrev med i lidt over en time og kom frem til at mit grafikkort var dødt..

i kan få et lille uddrag af samtalen

Kenneth Gregersen: Kan jeg skrive her på live chatten senere om hvordan det går med testen ?
Tim: det kan du ihvertfald, men jeg tror næsten at hvis du hænger på i små 5 minutter, så har han installeret driver til den
Kenneth Gregersen: Så hænger jeg bare på her (:
Tim: det er super kenneth
Kenneth Gregersen: Kan i få det til at virke?
Tim: niks, så snart standart driveren fra windows 7 siger den er installeret så fryser maskinen
Tim: så det er dødt

Fair nok. fedt så får jeg mit kort ombyttet og får det tilbage inden weekenden (: DEJLIG SERVICE men.

Tim: har du en komplett konto kenneth?
Kenneth Gregersen: Ja det har (:
Kenneth Gregersen: Mit kundenr er xxxxxxx
Tim: super. skal jeg sende et nyt kort, eller vi du ha pengene igen?
Kenneth Gregersen: Meget gerne et nyt kort :D
Tim: okay
Tim: hvis du lige hænger på, så sørger jeg for det
Kenneth Gregersen: Vil ikke til at handle i en anden forretning, i har nok DK bedste service niveau (:
Kenneth Gregersen: Nok er i muligvis dyrer med nogle ting, men sker der noget skriver man også bare til jer (:
Tim: det mener vi også selv, men der er jo altid nogen der ikke kan gøres tilfredse :)
Kenneth Gregersen: Så burde de finde noget andet og lave :)
Kenneth Gregersen: Men det bliver samme kort jeg får ikke, altså et EVGA ?
Tim: jeg føler mig glad i dag Kenneth, du får sgu et gtx 480 kort
Tim: men det bliver EVGA jo

Det er sku ved at være mange år siden jeg har handlet hvor jeg har fået så god service (:

Komplett.dk skal helt sikkert ha et skulderklap for dette..
Springer
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 11:49:17
Svar/Indlæg:
765/28
*Synes godt om*


Just
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 11:50:41
Svar/Indlæg:
576/64
What what what 🤡

470 til 480.

Det kan åbenbart godt betale sig at sweet talke lidt med deres kundeservice.

Gris...


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 11:51:25
Svar/Indlæg:
772/49
#2 Hahahaha'


LaKeenxD
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 11:53:18
Svar/Indlæg:
527/73
Lad mig sige det sådan Just (:

Jeg byttede mine 2x 260gtx til det 470gtx, som nu bliver til et GTx480 (:
føler ligesom at jeg har lavet en god handel (:


Just
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:11:41
Svar/Indlæg:
576/64
Det er da for lækkert. Overvejer også at købe et 480 hos komplett selvom det er ca 400 dyrere end Føniks Computer.


FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:12:42
Svar/Indlæg:
4156/111
Run Cancelallorders.exe

Initiating...

Canceled SHG
Canceled Proshop
Canceled Midtdata

All orders has successfully been canceled!

----------------

Run Orderonlyfromkomplett.exe

Initiating...


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:17:40
Svar/Indlæg:
826/60
Nice service. Men gad godt vide hvorfor Komplett så ikke kunne bytte mit HD5870 da det var til RMA, men kun give mig pengene tilbage. 😕
Jeg mener: det er da fint at nogen kunder får god service. Det er bare ikke alle kunder som behandles ens, desværre.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af colombodk d. 22-09-2010 12:21:28.


Fonneren-
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:18:32
Svar/Indlæg:
2235/138
Havde bestilt en demo varer, hvor deres hjemmeside ikke havde kunne opdatere hurtigt nok, så min ordre blev annuleret ... Fik så en mail fra deres Salgs chef hvor der bla stod:

"Hvis der er en anden vare du kan bruge på siden, vil jeg meget gerne se om jeg kan gøre lidt ved prisen, som et lille plaster på såret."

Det sku da super fin service.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:18:42
Svar/Indlæg:
6181/270
Det er sgu super service. 😲


LaKeenxD
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:18:44
Svar/Indlæg:
527/73
Han spurgte mig om jeg ville ha pengene tilbage eller et nyt kort ?


LaKeenxD
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:19:56
Svar/Indlæg:
527/73
#9

Ja super service (:

Jeg ved godt hvor jeg forefter tiden skal ligge mine surt tjente hardware penge henne :D


MuhammadMJensen
 
Overclocker
Tilføjet:
22-09-2010 12:21:54
Svar/Indlæg:
1019/39
nice mand, det er godt nok rigtig fed stil der! det er sådan noget der giver loyale kunder, fedt at se.


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:39:14
Svar/Indlæg:
650/97
Super god stil.

Godt gået Komplett.

Point til #0 for at lave en tråd med ros, for det meste er det kun brokkerne som kommer på banen 🙂


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:39:14
Svar/Indlæg:
650/97
Super god stil.

Godt gået Komplett.

Point til #0 for at lave en tråd med ros, for det meste er det kun brokkerne som kommer på banen 🙂


LaKeenxD
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:46:24
Svar/Indlæg:
527/73
#14 Ja synes også mest folk brokker sig over forretninger men giver skam aldrig ros når de endelig gør noget godt..

Jeg er skam villig til at sige at Komplett.dk gør noget godt (:

Specielt i dette tilfælde da han i realiteten bare kunne sende et standard GTX470 tilbage og jeg ville ha været lykkelig..


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:46:45
Svar/Indlæg:
2011/185
Det der er bare komplett´s service i en nøde skald og det er positivt ment, Ud over ved shg.dk, er det altid ved komplett.dk jeg handler. Bægge steder har jeg fået rigtig fin service i særklasse. Men nu er det komplett.dk vi snakker om: Jeg købte nogle corsair dominator ram ved dem og for at gøre historien kort. Så fandt jeg ud af 3 måneder senerer at de ram faktisk ikke var helt kompitablet med mit asus bundkort. Jeg fandt ud af det ved et tilfælde ved at min pc simplet crashede når jeg lavede en bestemt ting på min PC. Jeg ringede til komplett.dk og sage det lige ud som det var (de 14 dages retur ret var jo forlængst forbi, så jeg forventede ikke med noget hjælp der fra og ram var jo ikke deffekte heller). Men gud hjælpme om de ikke var villige til at tage ram retur og give alle penge tilbage, der tog jeg sku hatten af for dem og deres service. Hvor mange andre steder vil tage 3 måneder gamle ram retur som ikke er deffekte og som jeg selv er skyld i køb af ram der ikke virkede på mit bundkort?


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 12:48:27
Svar/Indlæg:
3011/103
#11
Også derfor at næsten hele min computer er købt hos Komplett. Så er jeg sikker på, at servicen er i orden. Kunne godt have sparet lidt, men vægter servicen højere.


#18
JoHo
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
22-09-2010 12:54:45
Svar/Indlæg:
10/5
Komplett er et super nice sted- men deres pick-up-point i kbh er total hul i hovedet! Jeg fik min kære moder til at hente min computer for mig ( hun arbejeder i kbh) og hun var ved at få en hjerneblødning over at det var så umuligt at komme frem til det pick-up-point og hun måtte køre over fodgængeroverfeltet og fortove og meget andet godt..

Komplett ved det godt selv, og de har haft en del klager over det .. men hvad gør det når det er så fine mennesker man har med at gøre på den hjemmeside? :)


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2010 13:42:34
Svar/Indlæg:
2127/11
#6 +25. Genial kommentar 🙂


Fed succeshistorie #0 🙂 Jeg har også kun kanon erfaringer med Komplett, fra de gange jeg har handlet med dem. Deres service overgås, mig bekendt, ikke af nogen i landet.

I mit tilfælde har der dog ikke været det store behov for service. Jeg har kun én historie. Jeg købte en skærm ved dem, og gik i prøveperioden og så mig godt sur på den. Den var rigtig langsom. Tæt på de 14 dages udløb, skrev jeg til Komplett, for at høre om de kunne anbefale en skærm der ikke ghostede som en gal, og som ville kunne følge med normale fps spil. Jeg fik også fat i Tim Kaas, og han mente at skærmen jeg havde fået fat i var defekt, og tilbød derfor at sende en ny, samt at forlænge returperioden, så jeg kunne teste den. Ny skærm ankom, og jeg sendte skærm nr 1 tilbage (porto betalt af Komplett). Den var li'så sløj, og jeg endte derfor med at købe en Samsung 2233RZ i stedet. Men altså: Returporto til begge skærme, og lov til at have en stående, mens jeg ventede på afløseren. Det bli'r ikke meget bedre.

Ydermere: Dengang var der skiftende info om hvorvidt 2233RZ kom med dvi kabel, og jeg ringede derfor og spurgte, inden jeg bestilte skærmen, om de vidste om der var kabel med i deres kasser. Det kunne de ikke svare på (lager jo ikke just her i DK), og fyren jeg talte med, endte i stedet med flg tilbud: Jeg skulle vælge et kabel, op til en max længde jeg ikke kan huske, men som var længere end jeg havde brug for i hvert fald. Prisen på kablet ville så blive nedsat til 50kr, som blev trukket fra prisen på skærmen. Det er naturligvis ikke standard at de gør den slags, men på det tidspunkt var der reelt mennesker der modtog 2233RZ uden dvi kabel, og jeg havde altså hverken reserveskærm eller dvi kabler liggende.

Alt i alt: De har ikke foræret mig varer for en formue, men jeg synes, at selv min beskedne historie, fortæller om et firma der går op i, at behandle sine kunder godt. Komplett er derfor, baseret på egne og utallige andres oplevelser, det eneste sted jeg for alvor har fuld tillid til, når det handler om kundeservice.

..og i morgen er der 1337 tilbud igen. Det bli'r spændende at se hvad de har til os denne gang 😀


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 22-09-2010 13:44:25.


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 13:43:37
Svar/Indlæg:
3011/103
#18
Der er fine parkeringsmuligheder lige på den anden siden af bygningen. Men bevares... der kunne godt være parkeringspladser lige foran.


Asada
 
Overclocker
Tilføjet:
22-09-2010 14:37:59
Svar/Indlæg:
49/7
#0
Super service. Tillykke med det.


Kan fortælle lidt ogå.

Jeg bestilte i sidste måned et 42 LG LCD TV fra deres Demo shop til min Onkel, og henholdsvis en H70 & H50 til min nabo.

Jeg valgte at bestille fragt af noget der hed Bring Express.
Der var intet express over det, de har også ændret det nu.

Men det endte med at jeg skulle vente næsten 1 uge på mit tv. dog efter lidt tov trækkeri og en god indsats af medarbejdere fra komplett.
Så fik jeg tvet 3 dage senere, dog uden de 2 kølere.
Efter yderligere 1 uge var de stadig ikke dukket op, så jeg blev krediteret beløbet og fik en H70 gratis for besværet.
Det var også Tim der læste min Ris & Ros mail :)
Rune er dog også en gæv gut fra live chatten.

Se det er sq service. Komplett kan noget alle de andre ikke kan.
Så ja, Komplett bliver kun brugt her.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Asada d. 22-09-2010 14:40:11.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2010 15:44:38
Svar/Indlæg:
2180/15
fed og tillykke med det nye kort, men kan du så ik lige gå ud og vaske din mund og børste dine tænder nu?😛 😛


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 15:45:21
Svar/Indlæg:
4536/104
Ja har os selv kun oplevet super service derinde fra.

intet at sige til at de vokser så hurtigt.

#22 enig.

#0 heldige hund.. 😀


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 22-09-2010 15:45:58.


skybear
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 16:07:47
Svar/Indlæg:
593/56
Hvis bare SHG var lige så hurtige, De har nu mine OZC ram til RMA på tredje uge. 😩 😩 Kom nu igang SHG


rehan09
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 16:13:23
Svar/Indlæg:
1029/82
Der burde næsten laves en tråd med anbefalede butikker/producenter. Jeg kan i hvert fald give Logitech min største ros for en god kunde support!


#26
QwQ
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2010 19:45:12
Svar/Indlæg:
160/35
haha, koder lige Tim Kaas ind og trykker cancel indtil jeg får ham i live chatten :D


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2010 19:49:32
Svar/Indlæg:
8762/174
#24

Kender det kun alt for godt...

Rma sagen på mit Asus Rampage III Extreme køre også på 3, uger og har rykket flere gange for det..

Er også selv glad for Komplett og deres kundeservice der er ingenting at sætte finger på 🙂