Jeg ved nu ikke, om jeg er specialt interesseret i seksuelle preferencer Tom. Det skulle da lige være, hvis crew blev tilføjet et par søde tøser, og man skulle sikre sig, at man ikke rodede sig ud i en arrig heks med piske og hele lortet. Herrerne må for min skyld gerne beholde den slags info for dem selv 😛
Der ud over, er jeg dog delvist enig med Tom. Noget af det vi har set præsenteret har ærlig talt været lit tyndt. I dette tilfælde er jeg dog glad for, endelig at have fået styr på hvordan faen nicket Polarfar dukkede op. Det har jeg luret over et par gange eller tre 🙂
Jeg mistænker at det er som da vi sidste eller forrige jul, havde noget juleskriveri fra nogle i crew. De er ansat for at teste hardware, ikke fordi de er gode til at skrive lange romaner om dem selv. Undtagelsen var Nonig, der jo aldrig er til at lukke kæften på (hans indlæg var super underholdende så vidt huskes), men han er vist også "speciel" 🤡
MAO: Folk kommer med det de formår, og ønsker, at videreformidle, og det må vel så være det. Det er trods alt slet ikke det de skal bedømmes på.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 25-09-2010 01:22:11.