Nej, der tager du fejl 🙂 - jeg har ikke misforstået dit spørgsmål.
For de indstillinger der tillader at man streamer fra PC'en af er faktisk dem der også tillader, at man streamer TIL PC'en. Guiden gør simpelthen, at du kan streame til og fra alle de enheder du har, hvis du følger den 🙂 Indstillingerne til at modtage er lagt ind de samme steder, som dem til at udsende.
For mig at se ser det ud til, at Windows 7 Ent. måske har markeret dine trådløse forbindelser, som "private network" eller værre "public network". Har du bare en sådan, så er det umuligt, at tilgå en enhed, eller for enheden at tilgå PC'en via wifi.
Lige Windows 7 Enterprise var den jeg brugte og havde problemer med. For den kommer med forudindstillede hysteriske sikkerheds-presets - som lige det, at DLNA og trådløse netværk markeres "private eller public" eller som det nu passer din Windows bedst, at vurdere mærkes "insecure".
Tro mig - jeg brugte en uge på det før jeg fandt denne guide. Og det løste problemet for mig - ihvertfald indtil jeg rebootede. Så var det forfra igen. Derfor smed jeg Win 7 Ultimate på i stedet for.
Af mine 4 andre enheder der var det kun min Win 7 Enterprise der havde voldsomme problemer med, at både blive set og selv se alt andet, end sig selv.
Min konklusion er du skal se på sikkerhedsindstillingerne for dit trådløse netkort i netværkscenteret og så få tilføjet AC-enheden som "sikker/tilladt" over wifi.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af WinterSilence d. 26-09-2010 14:43:38.