SONY NX700 TS219P Format forvirring

Media Center d.  25. september. 2010, skrevet af Davij
Vist: 924 gange.

Davij

Erfaren rotte
Tilføjet:
25-09-2010 20:51:58
Svar/Indlæg:
1/1
Hey

Spændende forum 🙂 jeg ligger og overvejer seriøst at anskaffe mig QNAP TS219P for at kunne streame mine TS filer med undertekster til min Sony NX700 - men kan ikke gennemskue om det kan lade sig gøre - er det ikke blot et spørgsmål om at installere en VLC mediaplayer eller ? på nas`en.

Har snakket med en gut i Computerbutikken om det, det kunne ikke lykkes - han havde anskaffet sig en Popbox, som er mellem Nas og TV, burde det virkelig være nødvendigt, kommer det virkelig an på TV og ikke afspiller i det her tilfælde....

Hjææææælp... Godt nok forvirret

VH David
camperman

Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2010 01:32:17
Svar/Indlæg:
437/24
Ved ikke helt med TS filer men bruger selv PS3 Media Server til at streame DVD filer til mit TV via netværk.

virker fint til ISO, IMG og Vob Osv.

Det bedste er nu jeg kan bruge Sony fjernbetjningen til at styre det hele når den streamer fra computeren.

Davij

Erfaren rotte
Tilføjet:
27-09-2010 19:26:07
Svar/Indlæg:
1/1
Har tjekket lidt omkring med PS3 medieserveren - lyder hamrende godt, så er der også en spillemaskine til far og sønnike 🙂

Kan den virkelig afspille alt - og jeg kan bruge min fjernbetjening til TV´et ?

Det må da være den ultimative afspiller fra min kommende NAS 🙂

VH David

camperman

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2010 01:57:46
Svar/Indlæg:
437/24
Du kan bruge din fjernbetjening, kan jeg ihverfald til mit Sony TV KDL-46W5500

Om det afspiller alt skal jeg lade være usagt, men spiller ihvertfald fint, IMG, ISO, vob og HD matriale.
Skulle også kunne styre musik delen men den del bruger jeg den alm. DLNA opsætning til fra de forskellige maskiner.