Ros til SHG

Diverse d.  27. september. 2010, skrevet af skybear
Vist: 829 gange.

skybear
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:17:21
Svar/Indlæg:
593/56
Nu var jeg den anden dag noget træt af SHG og deres langsomme RMA behandling.
Nu skal de så også have lidt den anden vej.

Min RMA sag hos dem var et sæt ram, og de er blevet ombyttet og lige kommet ind ad døren i dag. Men da jeg ikke kunne undvære ram imens sagen stod på købte jeg et andet sæt hos memoryc. Så nu har jeg et sæt ram, som jeg ikke har noget at bruge til. Men SHG vil gerne tage tage dem retur og refundere pengene. Lækkert. 🙂 🙂


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 27-09-2010 14:19:06.
Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:26:19
Svar/Indlæg:
2038/121
🤡


Benjih
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:28:16
Svar/Indlæg:
639/57
🤡 🤡


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:34:06
Svar/Indlæg:
20170/383

#0

Fin service 🙂

#1 #2

Hvem er det lige der skal forestille at være en klovn ?...


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:34:09
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 Så er du vist en af de få heldige.

har ikke selv haft særligt mange gode erfaringer med dem.

specielt ikke efter de blev opkøbt.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 27-09-2010 14:34:27.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:37:28
Svar/Indlæg:
2534/80
#0 Glimrende service må man sige.


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 14:49:09
Svar/Indlæg:
1001/5
De har nok kikket på hvad komplett gør 🤣


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:08:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Hvis det er inden for de 14 dage, er det vel ikke mere end hvad man kunne forlange? 🙂


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:26:12
Svar/Indlæg:
2038/121
#3 Det er da ikke noget der er værd at skrive om.. Komplett har gjort det flere gange og MemoryC har også gjort det den ene gang jeg har haft RMA hos dem.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:27:37
Svar/Indlæg:
20170/383
#8

Det gør det sgu da ikke til mindre dårlig service at der også er andre det gør sådan..


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:28:33
Svar/Indlæg:
2038/121
#9 Det er stadig ikke værd at skrive om..


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:30:02
Svar/Indlæg:
20170/383

#10

Hvordan fa**** kan du tillade dig at bestemme hvad der er værd at skrive om?

#0 har haft en dårlig oplevelse med SHG, og nu en god. Det vil han så gerne fortælle lidt om. Hvis det er så stort et problem for dig kan du da holde dig væk.


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:31:19
Svar/Indlæg:
2038/121
#11 Siger du som ellers skal kommentere alt, negativt som positivt, dine indlæg har ofte ingen relevans til topic så hvem fa**** er du at fortælle mig at jeg skal holde mig væk.


Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
27-09-2010 15:32:34
Svar/Indlæg:
3636/386
Vel jeg har kun haft 2 ting til RMA hos dem - den første ting var nogle ram, som hurtigt blev ombyttet og det var fint, men det andet var mit GFX kort, som jeg nu har fået retur - stadig uden at det virker og med en porto regning på 88 kr. for at sende det retur. Det gør i hvert fald, at jeg ikke handler hos dem...


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:33:20
Svar/Indlæg:
2038/121
#13 Står det ikke sort på hvidt at de skal dække alle forsendings omkostninger?


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:38:49
Svar/Indlæg:
20170/383

#12
Jeg synes du skal finde de sidste 20 tråde jeg har deltaget i, hvor jeg plaprer løs med en masse negativt der intet har med tråden at gøre. Og har du ellers et problem, så send mig en PM.

Sådan som du opfører dig i #1 og #10 har jeg da vist al mulig grund til at mene du burde holde dig væk.


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 15:43:09
Svar/Indlæg:
1178/88
Velkommen i børnehaven, og jeg er sikker på #0 er glad for I ødelægger hans ellers positive tråd!!!

😉


Brewbeet
 
Overclocker
Tilføjet:
27-09-2010 15:46:38
Svar/Indlæg:
55/2
#0 Nice, thumbs up for at tage ved lære 🙂

#14 Jo, det tror jeg faktisk du har ret i, men kun hvis det er inden for 14 dage efter modtagelsen.

#12 Han pointere vist blot at hvis du syntes der er overflødigt, så har du da absolut ingen grund til selv at blande dig ved selv at komme med overflødige kommentarer 😉

#10 Personligt vil jeg da netop mene det er en super ting at skrive om, specielt hvis de tidligere har givet dårlig service. Forbedringer er da en lækker ting at kende til 🤣


skybear
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 16:32:44
Svar/Indlæg:
593/56
Nej det var ikke inden for de 14 dages fortrydelsesret. Netop dette gjorde det til en god ting
Og for min skyld må folk sgu synes lige hvad det vil om mit indlæg. 😛 😛
Men hvis et indlæg ikke er værd at skrive, så er det vel endnu mindre værd at kommentere på ikke #1 🤡


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 27-09-2010 16:41:01.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
27-09-2010 16:42:11
Svar/Indlæg:
5363/442
#14 Ikke hvis de konstaterer at der ikke er noget galt med det, så er de i deres gode ret til at kræve portoudgifterne betalt af køberen (hvis det var defekt skulle de betale porto), og herudover kunne de nok også finde på at opkræve et test-gebyr.

Men hvis kortet ikke virker, er det selvfølgelig dem der er nogle kvajhoveder..


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 16:54:26
Svar/Indlæg:
2038/121
#18 Det er tit hændt for mig at forhandleren krediterer beløbet til mig hvis produktet er i stykker, trods det er langt over de 14 dage siden jeg købte produktet.
Det er en ganske normal process og der er rigtig mange online forhandlere der gør dette, derfor synes jeg at denne tråd er overflødig.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:03:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #18

Går ud fra, at det har været RAM til under kr. 7-800,- så? Men stadigvæk et nice touch, bestemt 🙂


skybear
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:31:12
Svar/Indlæg:
593/56
#21. TJa 2 x 2GB OZC Platnium til 840 kr.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 19:51:13
Svar/Indlæg:
23132/740
Close enough 😛