Et 1337 gfx fra i torsdags på hjemmesiden

Grafikkort d.  27. september. 2010, skrevet af ZnarF
Vist: 2108 gange.

ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:42:13
Svar/Indlæg:
1058/59
Jeg var lige inde og tjekke min ordre, og kiggede på linket af gfx:

http://www.komplett.dk/k/ki.as...

og der er et tilbage hvis der er en hurtig sjæl der gerne vil have et billigt 5850 😀

Der er åbenbart nogen der har fortrudt!


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af ZnarF d. 27-09-2010 17:44:53.
Benjih
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:50:30
Svar/Indlæg:
639/57
nice, skod man kun har laptop ☹


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:55:55
Svar/Indlæg:
3907/73
Ja det er sgu et meget godt tilbud det der. Har dog ikke noget at bruge det til lige nu.


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:56:07
Svar/Indlæg:
3565/372
Købt 😉


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:56:39
Svar/Indlæg:
2180/15
pis har ik lige råd..


Molo
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:56:55
Svar/Indlæg:
445/105
#1 så kan vi føle det samme, for jeg har også kun laptop og også ville havde købt det kort, hvis man havde en stationær 😕


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 17:59:31
Svar/Indlæg:
654/36
Jeg kan stadig se en :D


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:00:40
Svar/Indlæg:
3565/372
Bør de ikke fjerne kortet fra siden, da jeg lige har bestilt det?! 😕


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:01:17
Svar/Indlæg:
2180/15
jo men de skal vel os lige opdatere siden og sån :yes:


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:02:08
Svar/Indlæg:
654/36
Hmm.. Overvejer squ lige at bestille den 😛


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:02:50
Svar/Indlæg:
3565/372
#9 Jeg har bestilt den 😉


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 18:04:54
Svar/Indlæg:
654/36
#10 Ikke hos mig 😛 Der står at der stadig er en.. Ville squ være glad for sådan et kort også slippe mit eget for en 1000.. 🤣


Supermadzen
 
Overclocker
Tilføjet:
27-09-2010 18:48:17
Svar/Indlæg:
287/19
Komplett plejer at tage hensyn til deres fejl. Så hvis du har bestilt et for 1125,- så får du det for 1125,- når der står det er på lager.

F.eks. var der en PC sidste gang hvor der i starten stod der var 2 SSD'er. Dem som havde bestilt mens der stod der var 2 SDD'er fik 2SSD'er


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Supermadzen d. 27-09-2010 18:49:06.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 19:53:48
Svar/Indlæg:
2076/119
Nu har jeg også prøvet at købe den :D


dennis-k
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
27-09-2010 20:05:54
Svar/Indlæg:
7/1
jeg har også købt det. nu må vi se hvem der får det 😛


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:09:56
Svar/Indlæg:
2076/119
#14

håber da os alle :D

eller jeg får så ingen, men min ven gør :D


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:13:24
Svar/Indlæg:
3907/73
Alle dem der får en ordrebekræftelse har krav på kortet til den pris der står på denne.


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:25:29
Svar/Indlæg:
3565/372
Jeg har endnu ikke fået en, og bestilte som den første 😕


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:32:47
Svar/Indlæg:
2180/15
der kan da sagtens være en der bestilte før dig🙂


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:45:12
Svar/Indlæg:
3565/372
#18 Bestilte 7 minutter efter den var kommet op, men kan da godt være der var en enkelt eller 2 der var hurtigere 😛


Benjih
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2010 20:49:41
Svar/Indlæg:
639/57
#19 tja efter som den stadig står på siden, kan den jo have været der i flere timer før #0 fik øje på den 😉


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 21:26:00
Svar/Indlæg:
3565/372
Altså jeg har fået en bestillingsbekræftelse, og og GFX kan ikke findes på siden mere.

Inde på selve siden, står der noget der ligner en odrebekræftelse 🙂


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 21:47:03
Svar/Indlæg:
2076/119
Så må vi se hvad de siger i morgen


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:05:10
Svar/Indlæg:
3565/372
#22 Ja :D

Men der står: Ordrestatus: Bekræftes og så er der et grønt flueben 😉


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:19:13
Svar/Indlæg:
2076/119
#23

Ja det kan godt forstå

men så er det jo spænden hvad de siger i morgen til os andre som bestilte den til den pris


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:19:52
Svar/Indlæg:
2076/119
Bekræftet JA TAK! :D


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:21:01
Svar/Indlæg:
2076/119
Varenr 607168
Beskrivelse XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5
Bekræftet
1.125,00 kr :D


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:21:05
Svar/Indlæg:
3565/372
#25 Har du fået en ordrebekræftelse eller en bestillingsbekræftelse? 🙂


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:24:28
Svar/Indlæg:
2076/119
hmmm

Bestillingsbekræftelse

men inde på komplett, ser det ud lige som når det er godkendt :(


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
27-09-2010 22:32:05
Svar/Indlæg:
330/19
Min er også godkendt inde på komplett :P


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2010 22:35:38
Svar/Indlæg:
2076/119
#29

lad os håbe :D


WinterSilence
 
Overclocker
Tilføjet:
27-09-2010 22:52:28
Svar/Indlæg:
499/175
Ordrebekræftelsen er bindende. Det er modtagelse af bestillingen ikke 🙂


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 09:31:48
Svar/Indlæg:
2076/119
#31

Derfor at vi håber


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 09:38:00
Svar/Indlæg:
873/25
Så længe der kun står bekræftet ved bestillingen i ens profiloversigt, er intet sikkert. Der skal stå pakning påbegyndt før man kan være sikker på man får varen, ved bekræftet ved man stadig ikke om der er en anden der har bestilt den samme vare et par sekunder før en selv.


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 10:27:47
Svar/Indlæg:
3565/372
Jeg har lige snakket med komplett, og alle der har bestilt kortet i går, får det, til den pris der stod. At kortet kom til salg var en fejl.

Men ALLE der bestilte får et eksemplar til de 1125 kr.!

Kortene sendes og pakkes idag.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kvist1992 d. 28-09-2010 10:29:44.


ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 11:00:10
Svar/Indlæg:
1058/59
Det er sgu super service 🙂


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 11:07:40
Svar/Indlæg:
57/0
Hej folkens!

Jeg vil lige skynde mig at korrigere her.

Vores supporter har desværre misforstået Kvist i dette tilfælde og sagde at alle får kortet. Her refereres der til i torsdags, hvor vi kørte vores 1337 tilbud. Her blev der bestilt lidt for mange kort, og vi valgte at give alle kortet, selvom vi gik over de 50 der oprindeligt var afsat.

Der var imidlertid en som har fortrudt købet, og derfor var der i går stadig 1 tilbage. Vi har desværre ikke mulighed for at blive ved med at give ved dørene, og derfor må dette betragtes som et demo produkt, hvilket vil sige at først til mølle osv. Det betyder også at vi er nødt til at annulere de 13 ordrer som nåede at gå igennem inden vi lukkede for produktet igen.

Vi beklager ulejligheden.


Mvh

Komplett.dk


martintosti
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 11:12:47
Svar/Indlæg:
263/40
# 36

Av, sådan kan det gå ;)


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 11:19:07
Svar/Indlæg:
3565/372
Har lige snakket med dem, og jeg får hvertfald et eksemplar!
Så var åbenbart den første 🙂


Thumbs Up Komplett! ...og tak 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kvist1992 d. 28-09-2010 11:31:29.


martintosti
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 11:32:51
Svar/Indlæg:
263/40
Hehe heldige dig # 38 ;)

Kunne godt lige bruge 1 til af de kort :P


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 15:43:55
Svar/Indlæg:
2076/119
Lorte system de har


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
28-09-2010 15:56:20
Svar/Indlæg:
2672/468
Forstår heller ikke hvordan det kan være de ikke kan styre det bedre. Når lagerstyringen hedder 0 stk tilbage, så kan man bare ikke købe mere. Men det kan de åbenbart ikke lave på de demoprodukter der.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:25:00
Svar/Indlæg:
2076/119
#41

den stod ikke under Demo


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:26:22
Svar/Indlæg:
2180/15
#40 det siger du kun fordi du ik fik det🙂


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:30:41
Svar/Indlæg:
2076/119
#41

ja fordi inden troed jeg de havde et system som virket? :S


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:31:39
Svar/Indlæg:
2180/15
ej men du vidste at der var en chance for at du ik fik noget da kvist havde sagt at han havde bestilt..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 17:31:49.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:39:44
Svar/Indlæg:
2076/119
#45

Ja og der stod stadig der var en, så burde der stå 0 vist de ikke har flere


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:41:37
Svar/Indlæg:
2180/15
stadig, du ved ligeså vel som os andre at ingen systemer er fejlfri, stadig hvis du 100% troede du virkelig fik et er du da naiv🙂


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:43:33
Svar/Indlæg:
2076/119
#47

Jamen det er da fedt du syntes de har et godt system ;)

nej jeg troede ikke 100% men håber pisse meget på det pga min ven står og manglet et, så ville være en god ven og købe det hjem for ham.

men skønt der er folk som dig som ikke bliver trætte eller skuffet over ting ;)


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:46:59
Svar/Indlæg:
2180/15
jo jeg bliver pisse træt af ting ogskuffet, jeg har F.eks lige ventet ca 3 uger fra at jeg bestilte noget ved caseking til jeg lige har fået en mail på at det er sendt. det var jeg sgu træt af, men hvis jeg havde lagt billet ind på det kort så nej, især ik når jeg hvis jeg havde set at kvist havde bestilt...
desuden siger jeg ik deres system er godt, siger bare at ingen systemer er fejlfri 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 17:47:43.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 17:53:14
Svar/Indlæg:
2076/119
#49

hvorfor sider du så og skal lyde gammel klog over for mig?

jeg gik ud fra at komplett havde et system som virket, da jeg aldrig har set noget galt med det, men det er der så åbenbart


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 18:29:41
Svar/Indlæg:
2180/15
jaja....


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 18:35:22
Svar/Indlæg:
2076/119
#51

godt svar


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 18:58:44
Svar/Indlæg:
4536/104
#49 enig.

#50 du virker faktisk utrolig dum ,at du ka blive skuffet over sådan noget.

deres service ved komplett har altid været tip top. og det du forsøge nu er jo nærmest bare at malke koen for mere mælk, selvom den allerede har været malket før den samme dag.



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 28-09-2010 18:59:28.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 19:01:26
Svar/Indlæg:
2180/15
#53 enig🙂 sagt på en anden måde, det er at udnytte systemet når man ved at chancen er minimal, kaldes det ik at handle i ond tro?😛


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 19:04:05
Svar/Indlæg:
3907/73
Så så ikke hakke på BG, han bliver ked af det. 🤣


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 19:10:36
Svar/Indlæg:
2180/15
og? man kan købe tudekiks og køkkenrulle i rema😛
sikkert os andre steder😀


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 19:10:57.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 20:23:58
Svar/Indlæg:
2076/119


luk nu røven børn :D

Barkaway hvor gammel er du? du giver mig ret, og så kommer der nogle andre og snakker dårligt om mig, og så hopper du på vogen, nice folkeskole børn ;)


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 20:28:39
Svar/Indlæg:
2076/119
#53

hvorfor er jeg dum?

#54

udnytter systemet? hvad snakker du om?

#56

og ja man kan købe disse ting i Rema, og hvor vil du hen med det?



MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 20:48:52
Svar/Indlæg:
3907/73
Kan du huske hvad du skrev i min salgsannonce lille barn?


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 21:02:32
Svar/Indlæg:
2180/15
jeg er 31 og nej gav dig kun ret i at der ku være fejl og at jo jeg kan os blive træt og skuffet over ting nogengang, ellers har jeg heletiden sagt det samme🙂 at det er naivt og dumt at tro at når man halvanden time efter en siger at han har bestilt kortet selv prøver lykken og regner med at man får noget, ja så er der noget galt🙂 :yes:

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 21:03:50.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 21:40:56
Svar/Indlæg:
2076/119
#59

jeg skrev jeg syntes det var synd at du havde ødelangt dit 800D og ved du hvorfor jeg skrev det? fordi jeg syntes det ikke var pænt, barnligt? nej vil mere kalde det ærligt :D

#60

så det du siger er vist du bestiller noget på en hjemme side og der står at der er en/nogle hjemme så er man navi vist man tro at man får det? hmm godt så ;)


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 22:07:33
Svar/Indlæg:
330/19
Jeg er også lidt skuffet, men kan på visse punkter godt forstå Komplett, men jeg troede at den ville gå da jeg jo købte den, og så denne tråd efter.

Det er lidt træls at få en dårlig oplevelse med Komplett, da man i forvejen kun havde gode ting at sige om dem :(


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mikkel2833 d. 28-09-2010 22:07:45.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:18:11
Svar/Indlæg:
2180/15
#61hHov hov læs lige hva jeg skriver, jeg siger det er naivt at tro at du kan få et når der står at der er et, hvilket der var da Znarf linkede til det, så siger Kvist at han har bestilt det og så halvanden time senere hopper du på prøver lykken... ja så er du sgu naiv for så burde du ku sige dig selv at der nok må være en fejl... men hey vil du ik tænke selv så vil du ik🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 22:21:10.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:23:04
Svar/Indlæg:
2076/119
#63

søde ven, du har godt nok et problem med at læse hvad jeg skriver :D

jeg siger jeg er lidt skuffet pga jeg syntes det er et lorte system de har, pga vist de sælger en, så burde de gå en ned, altså i 0,

er det så svært at forstå?

ps glemte du ikke svine Mikkel til?


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 22:30:35
Svar/Indlæg:
330/19
Han må gerne svine mig til for den sags skyld, jeg er egentligt ligeglad.

Men må bakke Martinbg op i, at det ikke kan være så svært at lave et system, så hver gang 1 vare er købt, så tæller den 1 ned på lageret.

Og jeg ved godt at det jo ikke er det samme system når man bestiller varer normalt, så plejer man jo bare at gå over i en "ventekø" indtil de får varen. Men jeg syntes nu stadig Komplett skulle lave et specielt system til netop disse kampagner, som de har haft nogle stykker af efterhånden.



Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:32:20
Svar/Indlæg:
2180/15
jeg vil nu ik mene at jeg sviner nogen til... derimod at kalde folk for søde ven er at tale nedladen sån lidt : nårh fårstår du ik hva jeg siger? jamen så skal jeg da lige forklare det... så det frabedes du at kalde mig🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 28-09-2010 22:34:00.


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:38:13
Svar/Indlæg:
2076/119
#65

tak mikkel for støtten :)

#66

Jamen må på en eller anden måde få din opmærksomhed når du ikke gider læse det jeg skriver eller vil misforstå det med vilje :D


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:39:41
Svar/Indlæg:
2180/15
jeg læser skal hva du skriver, og du læser sikkert os hva jeg skriver, men du forstår vist åbenbart ik hva jeg siger..


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:43:31
Svar/Indlæg:
7765/230
er det kun mig der får et billed af en hysterisk børnehave unge der surmuler over ikke at få det legetøj han troede han skulle lege med, når jeg læser om #64+65.. 😳 🤣 🤣


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:45:25
Svar/Indlæg:
2076/119
#69

Uha smart ass var :D


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 22:45:31
Svar/Indlæg:
330/19
Cranky....
Jeg er lidt mobset ja, men jeg er mest irreteret over deres system, hele ens dag bliver bare god efter 14½ timers arbejde, hvor man så finder ud af dagen efter, at man ikke får kortet alligevel :(


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:50:38
Svar/Indlæg:
2180/15
aj men hallo hvordan ind i hede hule helvede kan man os tro den går? man kan da i bedste fald håbe, når det så ik gik ja så er det bare en nå det var ærgerligt oplevelse..


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:52:24
Svar/Indlæg:
2076/119
#72

man kunne hi håbe sige okay fint, vores systen fuckket op i det, det skal ikke ud ud over vores kunder, den betaler vi lige, og så laver vi så det ikke sker igen


#74
k0ch
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 22:58:24
Svar/Indlæg:
160/10
#73
Nu begynder det squ at blive pinligt, hvis du virkelig vil være skuffet, så er der da kun dig selv at takke for det. Hvis du ville have fået et godt tilbud, så skulle du have været klar igår. Der er en der har været heldig fordi et kort et kommet tilbage, og så er den skid squ slået.

Held og lykke til næste 1337 week.


Wakedoko
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 22:59:16
Svar/Indlæg:
220/41
Martinbg

Du er sgu god underholdning :)


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
28-09-2010 23:02:07
Svar/Indlæg:
2180/15
ok #73 så hvis 50 mennesker siger den tager vi, skal de så os bare betale? så kan de da ligeså godt lukke... ingen systemer er fejlfrie og heller ik kompletts, du er skuffet ja fint men det er din egen fejl...


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 23:02:12
Svar/Indlæg:
7765/230
#73
ja og det var det i satsede på da i bestilte, vi ku jo alle læse at der kun var 1 kort og det havde Kvist1992 jo sagt han havde bestilt.. 😴 😴


martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 23:07:18
Svar/Indlæg:
2076/119
#74

jeg håbet jeg fik det pga det ville gøre min ven vildt glad, er skuffet over at jeg ikke kunne få det kort til ham

#76

griner ja tro sku også komplett ville lukke vist de miste de penge ;)

#77

Ja der var et kort, men lad os sige der var 100, og en blev købt, så burde de vel kunne lave deres system så der står 99, ville det være fandes svært for et af de største firma i norden?


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
28-09-2010 23:08:00
Svar/Indlæg:
330/19
Crankyrabbit.

Hvis du nu ser hvad jeg skriver, så siger jeg jo at jeg havde set tilbuddet på Komplett og købte det, relativ kort efter, ser jeg denne tråd, og kan vurdere, jeg ikke var den første, bad luck i quess. Men syntes nu stadig deres system ikke virker optimalt.


#80
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2010 23:14:07
Svar/Indlæg:
3100/53



Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 05:11:49
Svar/Indlæg:
2127/11
#80 +1 Det her er sgu munter læsning 😀


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 06:44:06
Svar/Indlæg:
3565/372
#80 + 2 Haha!

#81 Helt enig, jeg har taget sodavand med, også har p0Pe popcorne, gad vide hvordan "den" ender? 😳 🤡 🤣


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 07:00:51
Svar/Indlæg:
2127/11
#82 Jeg vil ikke føle mig som en snylter, så jeg smider da fluks en pose blandet guf med i puljen 😛

Hvordan det ender? Well... Sådan her:
Gæt selv hvilken side af argumenterne jeg retter den mod 😉


martintosti
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 08:19:41
Svar/Indlæg:
263/40
# 83

Det er sku genialt det her 😛
Jeg har masser' af vanilje is hvis der er nogle der vil have 😲

😉


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:26:38
Svar/Indlæg:
4536/104
Der er tydeligt vis 2 børnehave børn i denne tråd. begge mener at de er ubetingigt berettigede til at få et stykke legetøj som er udsolgt, og som har været udsolgt siden torsdag i sidste uge...

at beregne på forhånd at 1stk ka blive sendt til 10+ mennesker er jo mega dumt, noget helt andet hvis det havde angået den fejl der var sket om selve torsdagen.

men at tro at 1 ka blive til 10+ .. tja så er man fanme ikk for smart.

#78 og hvis du ikke har fanget det i nu, så er dig og mikkel de 2 børnehave børn.

er lige nød til at understrege det, hvis det nu ikke ramte din lystavle.... hviket jo har bevist sig en smule svært i denne tråd.. 😉


Benjih
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:30:27
Svar/Indlæg:
639/57



mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 09:37:05
Svar/Indlæg:
330/19
Jeg er sgu ret træt af at ingen forstår mig ret!

#85 Som jeg skrev, så så jeg jo ikke denne tråd efter jeg havde købt grafikkortet, så jeg tænkte jo bare yes! Så tjekker jeg lige hwt lidt senere, og ser denne tråd, og kan konstatere at kvist har købt den lidt før mig, sur røv, men som jeg også har sagt i de andre indlæg jeg har lavet, at komplett burde lave et system som går til 0 med det samme hvis den er købt af en.


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:41:17
Svar/Indlæg:
873/25
Jeg skrev til Komplett i går og spurgte om det ikke var muligt at opsætningen at bestillingsdelen blev ændret så krydsbestillinger ikke kan forekomme. Jeg bad dem om at svare i denne tråd. Har også selv prøvet det et par gange, ikke sjovt :no:


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 09:44:49
Svar/Indlæg:
330/19
Tror problemet er at de bruger samme system som de bruger til alle andre produkter, altså hvor man bare venter til varen kommer på lager igen.
Den burde jo laves som samme system som i demo varer, som Komplett også skrev i denne tråd!


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:48:22
Svar/Indlæg:
873/25
#89
Det er netop i demosektionen at jeg har været ude for det og ikke fået et par varer, fordi en bestilte den samme nogle sekunder før.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:49:19
Svar/Indlæg:
3907/73
Ja deres status system er ikke optimalt og kunne sagtens være bedre.


SLUT, så behøver vi vist ikke hakke mere på hinanden over det.

Men når man i toppen af tråden kan se at Kvist har bestilt kortet og man så alligevel bestiller det efterfølgende så er man ikke en en position til at føle sig uretfærdig behandlet.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 09:53:42
Svar/Indlæg:
8762/174



Tag en tudekiks og kom videre i livet.

Det er da klart at Komplett's system laver knuder når efterspørgselsen på de HD5850 er så høj.

Det er en irriterende fejl ja, men hvorfor fanden skal man så sidde og hyle op over det.

Hvis man så gerne vil have det grafikkort så bestiller man det sku da bare et andet sted svære er den sku ikke.

Og mikkel du er en NOOOOOOOOOOOOOOOOOB 😛 (mikkel og jeg er venner bare lige så folk ved det 😉 )


Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 10:09:38
Svar/Indlæg:
57/0
Hej igen folkens.

Vi er kede af at der er så meget utilfredshed og frustration over denne sag, men desværre er der er smule latency på lagerstatus i vores system, og der går lige lidt inden det opdaterer.

Grunden til dette er at vi præcis er så store som vi er, så vi har ikke mulighed for at smutte ud på lageret, tage pakken fra og trykke F5 på webben. Derfor kan disse problemer opstå fra tid til anden.

Vi er ikke fejlfri, men vi gør hvad vi kan for at være det 😉


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 10:09:48
Svar/Indlæg:
2672/468
Man skal da godt nok passe på at man ikke kommer til at træde nogle komplet fanatikere over tæerne herinde, for der kan da umuligt have sneget sig en lille fejl ind i deres system? Fearless Angel og Barkaway hvorfor forsvarer I den butik så indædt, når der tydeligvis er en fejl på deres side?

Det er jo ikke første gang denne problematik er oppe, og det giver da kun irriterede kunder, så de burde da bare fikse det. At folk ved at det er solgt kan da kun være dem som har deres gang herinde 24/7, og det er da ikke alle der kigger herind hver gang de har været på komplett. "Jeg tjekker lige Hwt.dk, bare for at se om det nu kan passe, det Komplett skriver på deres hjemmeside".

De eneste børn i denne tråd vil da i min verden være Fearless Angel og Barkaway


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af morra19 d. 29-09-2010 10:10:43.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
29-09-2010 10:12:57
Svar/Indlæg:
15982/637
Hvad i alverden er det for noget tuderi ! ja der foregår fejl og det er da beklageligt, men når man ikke er blevet snydt for sine penge (altså de er trukket), så er der virkelig ikke noget at flæbe over !.

Vær hurtigere hvis der er et tilbud !


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 10:13:45
Svar/Indlæg:
2672/468
#93 I det øjeblik et salg er gennemført burde jeres lagerføring blive nedskrevet med en. Det har ikke noget at gøre med jeres aktuelle lagerstyring - den kan I styre i back-end lige så tosset I vil, men det virker uprofessionelt at en vare kan være til salg i både hele og halve timer efter den er købt.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 10:14:23
Svar/Indlæg:
3907/73
#94

Tror du skal vågne lidt op selv.

Jo større flow af varer en forretning har jo større bliver mængden af fejl selvfølgelig, men jo lavere bliver priserne jo også.

Sådan hænger tingene sammen, er ikke et sekund i tvivl om at hvis du har et system der kan løse deres problem vil de gerne købe det af dig, men det har du bare ikke.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 10:16:26
Svar/Indlæg:
2672/468
Gripen, næste gang du går i brugsen og handler et liter mælk, og tager den med hele vejen op til kassen, som du skal til at betale, så siger ekspedienten, at mælken desværre allerede er solgt, men at de bare ikke lige havde fået opdateret deres instore katalog. Det kan da ikke være svært at lukke for et salg, i det øjeblik tingen er solgt.
Jeg kan simpelthen ikke se at det kan være andres problem end Kompletts.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 10:17:11
Svar/Indlæg:
3907/73
"I det øjeblik et salg er gennemført"

Et salg er gennemført i det øjeblik køber modtager en ordrebekræftelse på sit produkt med den pågældende pris på.

Det er så vidt jeg ved ikke sket i disse tilfælde og dermed er salget ikke gennemført.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 10:18:31
Svar/Indlæg:
3907/73
Hvem har noglesinde påstået at det var andre end Komplett's problem?



morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 10:19:10
Svar/Indlæg:
2672/468
#97 Selvfølgelig kan alle fejl ikke undgåes. Hvis folk havde købt samme vare inden for meget kort tid, altså 5-10 minutter. Så kan jeg forstå det. Men her snakker vi jo altså noget længere tid, og det mener jeg ikke er godt nok.

Hvorfor skal jeg løse problemet, det er ikke mig der får dårlig PR? De er så store, at de må have en IT gut eller to sidende der burde kaste sig over problemet.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 10:21:54
Svar/Indlæg:
2672/468
#99 Jeg anfægter heller ikke at salget er gennemført, kun den dårlige PR, som det giver når man føler sig snydt for en vare - og ja - det gør man når man har kørt dankortet igennem.


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 10:31:12
Svar/Indlæg:
330/19
#93 Komplett, det jeg mener er at kan man ikke lave et system hvor man ved man har f.eks 100 antal grafikkort på lager, så når 1 køber en, burde der stå 99 tilbage, i behøver jo egentlig ikke at løbe ud på lageret og "resevere" varen, bare lave en limit på hvor mange der kan købes, og når dagen er omme så gå ud og pakke varene.
Jeg ved ikke hvordan jeres system virker, og det skal jeg egentlig heller ikke blande mig i, dette var bare en idé til jer.

Men der talte vi jo ikke om server latency, som jeg kan forstå på folk stod denne vare jo i flere timer før den gik på 0.



Komplett
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 11:04:03
Svar/Indlæg:
57/0
Kære allesammen

Da dette tilbud kom op som 1337 tilbud, solgte vi et godt stykke over det antal vi havde afsat, fordi der er en proces i vores system, som bestillingen skal igennem, inden lager status opdaterer. Dette giver delay i vores lager status, som i disse tilfælde, hvor der bestilles mange produkter på samme tid, kan give denne type problemer. Vi valgte at give alle et kort i dette tilfælde, fordi vi ikke ville straffe jer for denne forsinkelse. Der er så efterfølgende en som har afbestilt sit kort, hvilket har gjort at vi har haft et ekstra kort på lager. Kvist var hurtigst ude, og kortet er også blevet afsendt til ham. Vi har desværre ikke mulighed for at dække yderligere tab på salg af dette produkt, og kan derfor ikke kompensere alle, fordi vi gjorde det første gang.

Vi må stille os uforstående overfor forklaringerne om at kortet var på lager i op til over en time efter det første var bestilt. I vores system vil der maksimalt gå 15 minutter før lager status er opdateret til "Ikke på lager, men i bestilling", og derfor lyder det mere som om at folk har idlet på siden i længere tid. Denne burde dog skifte til udsolgt istedet, dette er vores fejl og det beklager vi. Folk skal naturligvis ikke handle i den tro at de får et produkt når dette ikke længere er tilgængeligt. Vi forsøger dog bedst muligt at undgå denne type tilfælde, men vi har desværre ikke den samme mulighed for "über-insta-update" som den lokale Brugs eller Netto, da varen plukkes af et system og ikke en kunde.

Vi er utroligt glade for jer hardware entusiaster, hvilket er grunden til at vi overhovedet laver denne type tilbud. Derfor er vi også villige til at tage det eventuelle tab vi har på denne form for tilbud, men i dette tilfælde kan vi simpelthen ikke tage et tab på samme produkt 2 gange.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 12:00:27
Svar/Indlæg:
2672/468
Jeg har fuld forståelse for at I ikke vil dele flere ud end I har. Det er helt fair. Jeg undres bare over at der går 15 minutter før varen er taget af siden. Der hvor jeg har mødt problemet er typisk under jeres demoshop.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 12:01:45
Svar/Indlæg:
8762/174
#105

Det er jo igen svar tiden på serveren der må kunne ses der 😉


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
29-09-2010 12:38:17
Svar/Indlæg:
15982/637
98: En virtuel og en fysisk vare som jeg selv samler op er nu ikke det samme i min optik. 🙂


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 12:43:55
Svar/Indlæg:
2672/468
#106, det er sjældent at servere har en svartid på 15 minutter med mindre der er noget helt galt. 😉 selv. 😛


J@ckel
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 13:41:23
Svar/Indlæg:
49/6
nu er nok ikke kun serverens svartid om er gældende her.

1. du laver en forspørgelse til serveren om den har denne ting.
2. serveren forspørger lagersystemet ( C5 , SAP eller lign system )
her er der sikkert et lag
3. Lagersystemet svare tilbage at der menes at være x antal på lager
4. hjemmesiden sender bestillingsbekræftelse ud
5. en plukkemaskine / person skal nu finde varen og pakke den, hvis den person / maskine ikke kan finde varen skal denne infomation videre gives til 1. lagerstyring 2. en person som kan finde de ordre som er berørt af det, og få dem 1. annulleret 2. sat i bero ( afvent til vare kommer på lager igen )
har dette nu været et tilbud skal det nok igennem en server mere som håndtere disse tilbud og behandles.

husk nu at komplett sender 1.371.682 ordre om året = 1 ordre hver 23 sec døgnet rundt 365 dage.

Citat: http://www.komplett.com/

så der er nok en smule belastning på serveren


#110
mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 14:36:03
Svar/Indlæg:
873/25
#108
Jeg kan se at når jeg køber noget fra demosektionen, er det ca. 5 minutter +/- om at forsvinde fra siden.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 14:54:24
Svar/Indlæg:
2180/15
Erhm hvaba? ok Morra jeg prøver at forklare Martinbg at der kan ske fejl, og at komplett heller ik er fejlfri, så skal jeg skydes i foden og beskyldes for at være Komplett ekstremist og et barn 🤣 forklar mig lige hvordan det hænger sammen... Det er såvidt JEG ved ik mig der bliver personlig, tror vist det stærkeste ord jeg kalder ham er naiv og så lukker du sån en gang lort af på mig?!? 😲
Som gripen siger er en fysisk vare og en virtuel vare langtfra det samme... tag dig lige sammen..


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 14:58:57
Svar/Indlæg:
2672/468
#110, det er stadigvæk lang tid, når varen burde være væk i det øjeblik du har købt den.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 15:02:32
Svar/Indlæg:
4536/104
#108 , nice at skribenter skal nedgøre folk for at ha ret.

hva med om du læste hvad vi (barkaway og jeg) skrev ordentligt. det er da for dumt at tro at alt går efter sin egen lille plan, og at man altid ka få hvad der står.

Hvis du ser på både deres side + div andre tilbuds sider + aviser osv. så står der altid at der tages forbehold for fejl og mangler.

man er fanme både dum og naiv hvis man tror at fejl ikke kan ske vi er jo trods alt alle sammen mennesker og fejl 40 er nok den mest udbredte af dem alle.

Der var jo kun tale om 1 varer, og når 1 har skrevet i denne tråd at han har bestilt den, og man så selv blir skuffet derefter fordi man ikke ka få en magisk fremtryllet varer nr 2-3-4-5-6 af samme slags, så er man fanme godt dum.

samme gælder sku da nede i supermarkedet hvis de har tilbud på en varer, og man så forventer at de gemmer/har flere af dem sidst på ugen, fordi det lige er der man har tid til at handle dem.

#111 enig, + enig med gripen90.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 29-09-2010 15:04:00.


#114
Just
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 15:05:39
Svar/Indlæg:
576/64
Komplett

Jeg kan bekræfte at kortet figurerede som på lager over en time efter jeg kan se at kvist har afgivet sin bestilling. Ved lignende tilfælde er det blevet afgjort at der er tale om et bindende tilbud så snart køber har lagt i kurv og betalt. Jeres forbehold og forklaring om at det ikke er rentabelt for jer at sælge kortet til den pris ændrer ikke ved dette.

Hvis i derimod kan påvise at køber har været i ond tro, hvilket de fleste som har skrevet i denne tråd må siges at være da det er åbenlyst at der er tale om en fejl når så mange kan købe det samme ene kort, så er det en anden sag. Se Aftalelovens § 32, stk. 1

Der vil dog øjensynligt være folk der har set kortet uden at være bekendt med fejlen. De har handlet i god tro og er ifølge aftalelovens § 1 berettiget til at insistere på at handlen føres igennem.

Når det er sagt så er vi her på siden så begejstrede for jeres koncept og service at jeg vil opfordre alle til acceptere Kompletts ønske om at opgive købet.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
29-09-2010 15:06:00
Svar/Indlæg:
2672/468
#111 Jeg henviste til det som Fearless Angel postulerede, og må nok erkende at du ikke skulle have været inde over den sammenligning. Gik nok lidt stærkt, da det bare var dig og ham som argumenterede imod.

On topic: Så kan en fysisk og en virtuel vare sagtens sammenlignes. At Komplett ikke kan lave et system, der fjerner en vare fra hjemmesiden inden der har været en gut ude på lageret og tjekke det, det betvivler jeg, når de kan lave et firma i den størrelse som de har. Vare købt, slå op i database, hvis vartal er = 0, fjernes mulighed for køb. Den kan sku ikke være svær.


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 15:07:16
Svar/Indlæg:
654/36
At de overhoved gider at sende til dem der havde bestilt efter de 50' styks var solgt overrasker mig squ! 😉


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 16:11:18
Svar/Indlæg:
330/19
#115 Det er præcist det jeg mener 🙂


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 16:29:37
Svar/Indlæg:
2180/15
Jomen morra den slags problem har eksisteret i mange år, hvis det var så nemt at løse så var det vel nok blevet gjort for mange år🙂


#119
ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 17:34:49
Svar/Indlæg:
1058/59
Jeg kan godt forstå at folk bliver lidt skuffede når de håber på noget. I det her tilfælde tror jeg man burde forvente det værste (ikke at få et røvbilligt gfx) og håbe det bedste. Når der er en der skriver han har bestilt og flere prøver, så ser jeg det som om man er i ond tro i forhold til købeloven.

Jeg er glad for at Kvist fik et kort ud af tråden (gir du en bajer i lufthavnen 😲 ? )

Jeg kan godt forstå komplett, og synes de er meget fair i den her sammenhæng. Så kan deres lageropgørelses system altid diskuteres andetsteds.

Der var ikke link på kompletts hjemmeside til varen længere, det var kun via linket på min ordre jeg kunne komme ind på varen, hvorfor det er sandsynligt at alle er kommet via den her tråd.

Egentlig synes jeg den her diskussion er røget helt ud af proportioner, og der kommer nok ikke noget nyt frem, så skal vi ikke lukke den her?


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 17:49:24
Svar/Indlæg:
330/19
#119
Hmm weird, jeg fandt den hvis jeg søgte 5850, men okay ^^


#121
ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2010 18:47:23
Svar/Indlæg:
1058/59
#120 Ok - jeg prøvede bare at gå ind via hardware->gfx og så sorterede efter 5850 😉
Der er sg'u altid nogen der er smartere end mig 😩


mikkel2833
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2010 18:49:59
Svar/Indlæg:
330/19
#121 Det var totalt random, men jeg er nu lidt smart :P