Kære allesammen
Da dette tilbud kom op som 1337 tilbud, solgte vi et godt stykke over det antal vi havde afsat, fordi der er en proces i vores system, som bestillingen skal igennem, inden lager status opdaterer. Dette giver delay i vores lager status, som i disse tilfælde, hvor der bestilles mange produkter på samme tid, kan give denne type problemer. Vi valgte at give alle et kort i dette tilfælde, fordi vi ikke ville straffe jer for denne forsinkelse. Der er så efterfølgende en som har afbestilt sit kort, hvilket har gjort at vi har haft et ekstra kort på lager. Kvist var hurtigst ude, og kortet er også blevet afsendt til ham. Vi har desværre ikke mulighed for at dække yderligere tab på salg af dette produkt, og kan derfor ikke kompensere alle, fordi vi gjorde det første gang.
Vi må stille os uforstående overfor forklaringerne om at kortet var på lager i op til over en time efter det første var bestilt. I vores system vil der maksimalt gå 15 minutter før lager status er opdateret til "Ikke på lager, men i bestilling", og derfor lyder det mere som om at folk har idlet på siden i længere tid. Denne burde dog skifte til udsolgt istedet, dette er vores fejl og det beklager vi. Folk skal naturligvis ikke handle i den tro at de får et produkt når dette ikke længere er tilgængeligt. Vi forsøger dog bedst muligt at undgå denne type tilfælde, men vi har desværre ikke den samme mulighed for "über-insta-update" som den lokale Brugs eller Netto, da varen plukkes af et system og ikke en kunde.
Vi er utroligt glade for jer hardware entusiaster, hvilket er grunden til at vi overhovedet laver denne type tilbud. Derfor er vi også villige til at tage det eventuelle tab vi har på denne form for tilbud, men i dette tilfælde kan vi simpelthen ikke tage et tab på samme produkt 2 gange.