#13 ja de er jo de "største" der findes for musik - som med intel og cpuer, hehe - ingen flamewar her 🙂
Jeg har købt et par aldeles fremragende Revel F12 Concerta højtalere brugt for 5K her i foråret og det er det bedste køb ever - koster 12K for et sæt fra ny og kan vist kun fås i USA?? så læg lige fragt, moms, og told osv. oveni
De skal ikke konkurrere i samme prisklasse som andre højttalere men derimod nogle til 30K pr. stk.!!! jeg kan endda få dem upgraded for 2K med nye enheder i, så de spiller i 200K klassen - er godt jeg har allieret mig med en vis mand, der har arbejdet ved B&O i tidernes morgen, da det stadig var noget ved.
Jeg er så gået tilbage til stereo, da jeg lytter mest musik, men kan da godt savne lidt surround engang imellem - ku måske lave en ok-billig-brugt løsning ved at sætte endnu en forstærker til min Lyngdorf SDAI 2175 stereoforstærker, meeen det blir ikke lige forløbigt :)
#14 jo det kan jeg godt lige få taget - smider dem op imorgen formiddag så på min profil - skriver lige i tråden når de er der :)