Superbruger
Tilføjet:
29-09-2010 10:41:36
Svar/Indlæg:
123/25
Hey alle.
Jeg pønser på at starte et nyt firma i form af rackhosting. Firmaet vil udelukkende tilbyde servicen til private.
Jeg har tidligere selv prøvet at finde en udbyder som kunne hoste min egen rackserver, men ingen udbyder til private, kun til erhverv! Dog tilbyder jay.net co-location til private, men med en bindingsperiode på hele 12 måneder og en pæn stor oprettelses afgift.
Med det her firma vil jeg prøve at ramme den målgruppe (som jeg faktisk også selv tilhører), som gerne vil have deres _egen_ server online i Danmark, på en god 100 mbit linje, istedet for at have det stående hjemme på en (sikkert) sløv linje og brumme.. 🙂. Dog kan der også lejes en server som jeg bygger og så smider ind på centret. Det vil dog koste mere, da der så vil være en udgift til maskinen..
Jeg har endnu ikke rigtigt gennemtænkt produktet, da jeg for det meste arbejder på at finde et sted og holde "festen"... 😀 men det vil nok være noget ala det her:
- Egen IP-adresse (flere til ekstra pris [måske])
- Egen _dedikeret_ 100/100 Mbit internetlinje
- En god trafikpakke eller forbrugsafregnet
- Online 24/7
Før jeg kaster mig ud i alt det her, og begynder at bruge $$$$ så ville jeg genre lave en interesseliste, da jeg gerne vil være sikker på at der faktisk er nogen som efterspørger den her slags service..
Bare skriv på forummet, eller send mig en email på vrod@vrod.dk hvis du kunne være interesseret!
Mvh Christoffer/vRod
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af mean d. 29-09-2010 11:04:06.