Selvom "du ikke kan bruge det til noget" Riley, skulle du nu overveje at høre efter hvad folk siger til dig. Se nu at få udfyldt den skide profil ikke? Det kan godt være, at du bilder dig ind, at et nyt grafikkort er alt hvad du behøver. Jamen godt så.. men hvad med resten af maskinen? Vi forventes at skulle rådgive dig omkring grafikkort, men du sørger end ikke for at oplyse os om, hvilket grej det skal kunne køre med. Har du et agp eller pci-e bundkort? Hvis nu resten af din pc er noget gammelt skrammel, der alligevel ikke vil kunne køre de nævnte spil ordentligt, er det vel rarere at finde ud af nu, i setdet for når du evt har brugt en masse penge på et grafikkort, og skidtet stadig hakker ikke?
Personligt ville jeg ikke igen vælge et 5770 til at køre MW2. Fra og med 1680x1050 synes jeg altså ikke, at det helt leverer varen. I mit tilfælde var der i hvert fald et rigtig godt spring, fra 5770 til det 5830 jeg kører med nu (i hvor stabilt kortene opleves at køre, ikke i fps målinger da jeg ikke har kedet mig selv med den slags). Mit bedste bud ville være et brugt 5850. Dem er der altså smæk i.
Forbehold tages som sagt for, at jeg intet aner om resten af dit setup.