Har har den der hedder one. og syns klart den er fedest. så er der den der hedder 900 men der er fedeste hvis du skal bruge RF også. 1100 modellen er os super nice men den er MEGA dyr.. Resten er bare billigere udgaver af den der hedder one som jeg har. ting som dårligere farve display. sort hvid display. ingen display. og hvad man nu eller kan fjerne. :)
men one er en super fed fjernbetjening men du skal dog sætte noget tid af til at få den til at spille super. :) men når det virker er det SWEET !!
#2 Jeg har 300i modellen (den billigste), og jeg synes at den er super fed. Den kan styre op til 4 enheder og har ikke noget display eller aktivtetsfunktion. Men jeg kan sagtens klare mig uden.
#3 Dvs. intet negativt at sige om den? Kan ikke rigtig se hvad jeg skal bruge et display og/eller touch screen til... det er der jo ikke på de 4 stk. der ligger på mit bord lige pt.
Jeg har lige købt en 700i for 400 i den blå avis. Kan det samme som ONE, men uden touch screen om mindre skærm. Tror at elmutanten har den til 569,- på nettet, ellers koster den vist 999,- i deres butik.
#5 Altså, den mangler aktivitets-funktionen, men du kan bruge "Watch TV" til at tænde flere apparater på samme tid. Forskellen ligger dog i at 300i "kun" kan tænde dem, og ikke sætte volumen, kanal o. lign. som de dyrere modeller.
#7 Aktivitets funktionen? Vil det sige at jeg f.eks. trykker på en "aktivitet" og den starter min bluray spiller på usb, med bestemt volume osv.? Har sku ingen problemer med at tænde mine apparater hver for sig... så doven er jeg trods alt ikke 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 03-10-2010 00:13:18.
lækker fjernbetjening. tryk på fjernsyn, og den starter fjernsyn op, tænder dvd afspilleren og slår lyden fra dvd afspiller over på "fjernsyn mode" så jeg har lyd i surround, osv osv:)