Jeg må tilstå at dette setup har været gennem en del prøvelser med nogle trælse uheld, hvilket medfører at jeg faktisk bare vil have det op og køre... så jeg tror jeg satser på en PSU med 2 8bensstik, da alt andet synes at virke på boardet når den først får de 2 strøm kredse...
Men ja, jeg kunne da faktisk godt tænke mig at teste PSUen med et andet kort engang ved lejlighed...
For at gøre historien lidt "sjovere"..
Setuppet er ikke mit men en kammerats og hans eventyr med dette setup startede med et defekt gigabyte mobo som fyrede en i7 920 cpu af, som blev udskiftet med et nyt gigabyte board som blev dræbt af den defekte cpu, dette blev konstateret med en ny i7 920'er som angivet af gigabyte boardet i virkede derved konstateringen af gigabyte kort 2 døde ☹..
Dette resulterede i at der blev bestilt et nyt board (R3E boardet), denne konstaterede 920'er cpu 2 defekt og en ny i7 950'r blev bestilt.. nu er det så konstateret at det faktisk var couger psuen ikke fungerede.. :-@
Nu skal der bare en ordenlig psu til og så spiller det bare...
Jeg har så personligt lige scoret mig en couger psu som jeg ikke rigtigt har meget fidus til længere og eventuelt et gigabyte board og en i7 920 til billige pange...
Måske historien ikke er så skidt for mig alligevel 😕
Nogen af jer der bruger Asus Rampage III Extreme der bor i århus som harlyst til at teste en Cougar 1000W psu ??
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Snookzy d. 06-10-2010 09:46:17.