Åh hvor kan man have ondt i røven 🙂
Jeg vil stadig mene at alle de ikke har prøvet at eje et Apple produkt skal tie stille, så grusomt at de aldrig lærer at stave til det..
Ja, man kan blive fanatisk af at købe Apple produkter, men der er sgu nok en grund til det.. Nu har jeg selv været hardwarenørd de sidste 7-8 år, og har brugt ALT for mange penge på at købe det nyeste grafikkort, den nyeste CPU, det fedeste kabinet osv.. Jeg var sågar en af de tosser der smed knap 2.000 for en harddisk på 32 GB, bare fordi det var SSD?!
Nu har jeg så haft min MacBook Pro i et år, og den virker bare bedre end alle andre laptops jeg har haft, og på nogle punkter, faktisk også bedre end min stationære (som kan ses i min profil)..
Jeg har samtidig haft en iPhone 3G de sidste to år, og har lige fået min iPhone 4 i starten af september, og den virker bare bedre end andre smartphones jeg har haft i hånden.
Ja den kan miste signal hvis du lukker din hånd helt tæt omkring den, men så kan man ikke se skærmen, eller få den tæt på øret, så hvor tit gør man det ?!
Mht. til iPad så har jeg hele tiden sagt at jeg synes den er fed, og jeg overvejer kraftigt at købe den, fordi det er en nice gadget.. Det er ikke en computer og ikke en tablet, men en gadget, hvis du spørger mig! - og den skal ikke regnes for andet end det!
Kald mig fanboy eller hvad i har lyst til, men mine Apple produkter virker bare bedre end andre produkter jeg har haft!