#12 Alt efter hvilken stilart indenfor karate det er, så er det forskelligt hvornår man betegnes senpai, sensei og shihan. Jeg går selv til karate på mit 12. år nu, og indenfor Kyokushin er man sensei når man er 3. og 4. dan 🙂
Nå, men tilbage til topic. Smider dig en PM istedet 😛
En loddekolbe, et stort vandgevær,en grillrist/fiskevender til store fisk, et par varmeapparater og en stor parasol. ( Sidder i udestuen ) / Er ryger og vi ryger IKKE inde. Så jeg bruger en del tid herude med den bærbare.
Hov, skråt til venstre har jeg jo også min mc, og den sammen med den store parasol kan gøre mig til en moderne ridder med lanse. bruuummm, 200kmt med parasol pegene fremad. Dèt er farligt, især for mig. :'-( 😀 😉
En pakke Nicorette ( jep, jeg er holdt op med at ryge ) , HTC Legend, en Logitech G510 og et par regninger , blandt andet TV-radio licens :'-( Det bliver et kort kamp for mig.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af spies_sparks d. 08-10-2010 10:36:24.
En Toshiba laptop der tilhører en pige fra min klasse.... Ærgeligt det ikke var en tynd Mac Air der skærer igennem zombierne.... men jeg burde kunne nakke en del med den laptop alligevel 😎
Moderator
Tilføjet: 08-10-2010 14:28:35
Svar/Indlæg:
5039/109
En kop kaffe, min arbejdsbærbare, 3 kæmpe NiMh batterier, et varmelegeme til noget hypotermi apparat, en blodtryksmåler og et frontpanel til en transport respirator.
UPS 😳 så ikke der ikke var fri valg.. tror jeg er i en dårlig position jeg har en skærm, lighter, en halv tommestok, 100 cd'er, solbriller, en cykel computer, en rulle brun tape, gameboy, en harddisk, ipod, og noget tiger balsam 😀
En kildevand, et headset, en lommeregner, et BFBC2 spil og en win7 skive samt en brugsforvirring til mit eVGA 4-way SLI og sidst men ikke mindst en væg og et billede 😛
Et bundkort, laptop lader, struetrækker, saks, skævbider, nogle tomme plastikflasker, nemid, tegnestifter, plastlineal, nøgler og nogle klippekort... damn jeg har tabt...
Billedet er fra november 2009, og der er nok ryddet en anelse op siden, derudover har jeg flyttet rundt, men bunker, og hardware er der stadig massere af på mit værelse... Jeg er utrolig god til at gemme alting, og have gang i mange projekter, uden at have tid til dem.