Hey alle. Jeg har bestilt noget gennem aquatuning.de
Jeg fik en mail den 5. om at betalingen var gennemført og det ville blive sendt hurtigst muligt.
Den 5. fik jeg så også denne mail, som kun er på tysk. Og da jeg intet tysk kan fatter jeg intet, men det så ud som en bekræftelse med ordre numre osv.
den ser sådan her ud:
Wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass ihre Bestellung (Nr. 109372) verschickt worden ist.
Sie erhalten nach 21 Uhr eine Benachrichtigung unseres Partnerunternehmens GLS. Nach dieser Bestätigung haben Sie die Möglichkeit Ihr Paket über die Paketnummer 483614831427 zu verfolgen. Besuchen Sie dazu unser Tracking Modul unter http://www.aquatuning.de/shop_...
Bitte sehen Sie von jeglichen Anrufen bezüglich des Trackings ab.
Nu har jeg så lidt mere styr på hvad der står. Men pakke nummeret virker stadig ikke og hvis den er afsendt den 5. bør jeg så ikke have modtaget den nu?
#2 Muligvis, men kan godt tage op til en uge, og ved et af min postDK TT nr, står der fosinket, så der kan godt være der er noget knas med posten herhjemme,
Det er trodsalt fra Tyskland men regnede ikke rigtigt med at det tog meget længere. Står bare virkelig og kunne bruge det, så det havde været rart, men jeg må nok vente lidt endnu :)
Jeg må bare være lidt tålmodig. Jeg har bare et reservoir der er en revne i, så vandet MEGET hurtigt fordamper/ryger ud. det holder kun 2 ugers tid efter opfyldning før det er helt lavt. Derfor ville jeg gerne have haft det nu, så jeg kunne få det skiftet og ikke bruge alt det vand på ingenting.
Vi er glade for at meddele Dem, at dens kendelse (nr. 109 372) er blevet afsendt.
Du vil modtage en meddelelse efter 21 ur af vores Venturedeltager GLS. Efter denne bekræftelse, har Muligheden for at din pakke på parcel nummer 483614831427 at følge. Besøg vores tracking modul under http://www.aquatuning.de/shop_ ...
Du bedes undlade at foretage opkald fra med hensyn til sporing.
De har faktisk været ude på din adr. for og aflevere pakken. der burde være en seddel i din postkasse om de har været der. Og du skal kontakte dem for levering.