Jeg har en magen til og den trækker en overclocket 965be@4ghz og 2 stk overclockede/overvoltede 5850 kort med 1000mhz core, 4 hd, 2vdvd og en 3-4 120mm blæsere. Det kan den uden at svede eller virke belastet. Jeg måtte så bruge et par adaptere da psu ikke har 4 pci-e stik, men det er ikke noget problem. 😉
#5 den koster også noget mere. Det skulle være en god PSU især i forhold til pris. og vil kunne trække 2 grafikkort så længe det ikke er 2X480 eller 2x5970 eller nogen som har så stor strømforbrug
Corsair er langt hen ad vejen overvurderet som psu, mange af dem har tendens til coilwhine, og hvis man alligevel skal bruge mange penge på psu er der IMO mange andre modeller/mærker jeg hellere ville tage. Antec/Coolermaster/Enermax/Seasonic/Ocz osv
Corsair laver fine psu´er, men de er slet ikke så gode som folk har gjort dem til.. Jeg skammer mig lidt over jeg har forslået deres psu´er til folk, siden min egen begyndte at coilwhine efter 1½ månedet..
Desuden er de på ingen måde lydløse. Gik fra en chill innovation også til min nuværende og blev endelig lidt skuffet da jeg for første gang i 4 år kunne høre en blæsere..
Ja, alle standard psu har samme størrelse. Og hvis den skal trække 2 stk 470 kort kan det godt komme til at knibe. Hvis du køber en anden psu vil jeg gerne købe din OCZ ModXtream pro, bare send en PM.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 09-10-2010 19:36:50.
okay som du kan se så er mit kabinet meget lille,,,,hvad ville du råde mig til at købe, til en ok pris, og ledningerne skal være mudulær eller hvad det hedder.
Hvis du skriver nøjagtig hvad din pc kommer til at bestå af er det langt nemmere at hjælpe. EVT udfyld din profil. For hvis du ikke skal overclocke og feks køre I5/eller AM3 setup sammen med 2 x 5870 ja så kan din nuværende psu godt trække det.! Men hvis du er ude i noget overclocket i7 sammen med et par 470gtx så kan den ikke.!! Så lad os vide hvad din nye pc består af.