Caseking.de + RMA (løst)

Hyggehjørnet d.  14. oktober. 2010, skrevet af Cube2
Vist: 790 gange.

Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2010 16:53:50
Svar/Indlæg:
375/46
Bestilte et par katoderør, nogle blæsere og div. andet for en uge siden og fik det i dag.


MEN da jeg pakker katoderørene ud og "smider" dem i maskinen, for at se hvordan de lyser, viser det sig at det ene er knækket (eller røret inde i røret er)


Kan det betale sig at lave en RMA på rørene eller hvad man nu gør.


jeg spørger kun fordi at jeg ikke har prøvet sådan noget før, og vil høre om det er besværet værd når det drejer sig om 12.90 euro


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cube2 d. 16-10-2010 10:22:54.
Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2010 17:25:19
Svar/Indlæg:
1704/19
Du skriver en mail til dem under RMA og får et nummer så sender du retur og du får et nyt sæt hurtigt og udgift bliver betalt...

De vil bare se varen før de sender retur, har aldrig haft problem med RMA der kun positive oplevelser.


Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2010 17:40:48
Svar/Indlæg:
375/46
Skal jeg sende varen retur?


Undskyld hvis det lyder dumt mit spørgsmål, men dette De vil bare se varen før de sender retur forvirrede mig en smule i forbindelse med det andet


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2010 17:42:31
Svar/Indlæg:
3011/103
Hvad er svært at forstå? Du sender varen til dem, og når den er modtaget af dem, sender de en ny.


Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2010 17:50:39
Svar/Indlæg:
375/46
Opfattede det bare som at de bare vil se varen, som at man kunne tage et billede, men tak for uddybelsen.




Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2010 18:30:16
Svar/Indlæg:
1704/19
#2

Det skulle stå rimelig tydeligt her skulle jeg mene " så sender du retur og du får et nyt sæt hurtigt og udgift bliver betalt... "


Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2010 18:35:00
Svar/Indlæg:
375/46
#5 ja men som jeg skriver i #4 så opfattede jeg det anderledes, men nok om det går stadig og tænker på om det er ventetiden værd da det to 10 dage for GLS at levere til mig


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2010 23:04:07
Svar/Indlæg:
1704/19
Det var sku længe, har aldrig oplevet mere end tre dage fra bestilling til levering på min adresse når jeg har handlet der eller samme tid som ved feks komplett (af en eller anden grund skal de ha en ekstra dag til levering hvis men bor vest for storebæltsbroen.



Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
16-10-2010 09:38:23
Svar/Indlæg:
375/46
#7 Caseking fik ordren den 4, sendte den til GLS den 6, den 8 "prøvede" GLS at levere pakken, men det lykkedes ikke, den 9 fik jeg et brev om dette, og bad dem komme den 14 fordi jeg var hjemme den dag.

Der var dog det at de den 8 prøvede at levere pakken kl 17:24(ifølge track and trace funktionen) hvor jeg var hjemme, ved dog ikke om det først er når de kommer tilbage til centralen at de registrerer det.


Back to topic

Jeg sendte en mail til caseking og forklarede situationen og de gav mig så de 10 euro til gode til mit næste køb, alt dette uden jeg behøvede at tage billeder eller sende noget ind (ud over en mail 😛 )


mads__mays
 
Overclocker
Tilføjet:
16-10-2010 10:36:28
Svar/Indlæg:
574/17
det er da ikke helt ringe 😀


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2010 13:26:40
Svar/Indlæg:
3011/103
God service. Det er også langt det billigste for dem, og hvis du er glad, er det jo klart den bedste løsning.


Cube2
 
Superbruger
Tilføjet:
16-10-2010 14:53:20
Svar/Indlæg:
375/46
Jeg er glad for den løsning, især da jeg alligevel skal bestille noget mere derfra har i ferien


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2010 15:55:43
Svar/Indlæg:
1704/19
#8

Jammen så er de 10 dage jo ikke Case Kings skyld men din egen, jeg ved af erfaring at GLS er her i hos mig mellem 7 0g 8 om morgenen men ka de jo ikke hos alle desværre men registrering om forsøgt levering kan sagtens være når bilen er tilbage eller forsøgt leveret ca 2-3 timer tidligere (samme ved post dk) at i aftaler levering d 14 kan man jo heller ikke klandre dem for 🙂

Men som du oplevede så er de yderst flinke ved RMA og ærligt det tilbud du fik ville du nok ikke opleve ret mange steder Fed service må jeg sige og fedt du slap for at sende retur tillykke med det 🙂