#4 jeg var også på Phoenix Gold vognen
Havde en outlaw + en M50 forstærker i, outlaw trak en Cerwin vega XL-18 (mener det var M100 delen i den som gjorde det) og 2 stk 10" eller 12" basser (kan sgu ik huske hvilken størrelse de var) som kun blev brugt til mellem toner + 1-2 elektrolyter, alt dette var bag i. M50 sad under pasager forsædet til at trække front højtalere som bestod af 2 sæt cerwin vega AI 5.0 højtaler systemer bygget i kick paneler og diverse for at få plads (5" mellem toner, delefilter og en diskant) samt en cerwin vega AI 4.0 mellem tone til center lyd 🙂 min headunit var en denon DCT-950R, batteriet var et gele batteri, optima yellowtop mener jeg det hed. Sikring var på 120 amp......
Jeg fik fat i farvekoden på den outlaw forstærker og fik malet bilen i samme farve, fik sat en størrer generator i fra en diesel hakker for at kunne trække de amp anlæget kunne rykke, lavede hjemmelavet nummer plader som blev sat på inden hvert træf/konkurrence jeg var med til, der stod "BANDIT" på dem 😛 jeg kan ikke engang huske hvor meget db jeg trak som højest, det jeg kan huske er at jeg blev målt i et db drag på Knivholt i Frederikshavn som HIFI klubben holdte, der rykkede jeg deres db måler ud som kunne gå til 139,6 db
Senere på året var der noget i Aarhus hvor jeg vandt i db drag.......
Alt dette skidt skete i en lille Peugeot 106 1,4xt fra 1992
Puha....det var så lige et flashback af de store 😛 😛 😛
Ja....jeg har tinitus den dag i dag og mig selv at bebrejde for det, men fuck det var sjovt dengang for MANGE år siden 😎