Goddav HwT. Vi er nogle folk, som har startet et spil Supremacy 1914 op, og vi vil gerne have flere med! Der kan være 20 i serveren, og vi er nu cirka 15, så der er nogle pladser endnu. Til jer der ikke ved det, så er Supremacy 1914 et gratis strategispil, foregående i den vestlige verden omkring tiden for første verdenskrig. Selve spillet foregår på én stor world map med cirka 40 nationer. De nationer, der ikke er styret af en spiller bliver selvfølgelig bare kontrolleret af AI. For at vinde runden, der kan tage fra 20 dage og opefter, skal man, i vores server, besidde 50% af pointene. (Dette er den eneste mulighed, når man ikke giver penge for det) Point kan optjenes på alt, hvad man foretager sig. Byggerier, overtagelser og rigdom giver altsammen point. Som spiller i den gratis udgave, bliver man givet kontrollen over en tilfældig nation, hvor man, hvis man bruger Goldmarks (Som koster penge) selv kan vælge, hvilken nationalitet man vil føre til storhed. Vi håber på, og regner med, at der bliver lavet rollespil ud af det. Dvs. at man ér sit statsoverhoved. Men hvis man ikke lige har lyst til at spille Abdul Aziz af Arabien, så kan man jo bruge avisen, Daily European, til at bekendtgøre et regeringsskifte i Arabien. Der er også mulighed for at lave sit eget flag og/eller profilbilled (billed af statsoverhovedet)
Så hvis dette lyder som noget, I kunne have lyst til, skal I være meget velkomne til at følge mit link til Supremacy! Opret først bruger, gå så til "The Game" i menuen til venstre, vælg "Private Games" i toppen og søg efter "Jetsmark & Co."
Hmm syntes ikke det går så godt for mig :P men vil da se om jeg ikke klarer den, men hvis i starter igen engang, er i velkommen til at pm mig herinde :D så er jeg game igen .D