nej folk bruger 3 tb diske til at have store filer på i guess... og når de så skal flyttes/bruges er det vel her 7200rpm kommer ind i billedet
jeg snakker heller ikke om at frigive verdens hurtigste hdd, jeg snakker om at når man har 2 serier af hdd'ere som man udvikler parallelt, og man så frigiver verdens største hdd, at det så ville være naturligt at frigive den hurtige udgave først i forbindelse med pr
pointen er at en stor gruppe (nørder) gerne vil have det hurtigste og bedste selvom pris/ydelse går i fuck-up. Folk der er villige til at betale ekstra for at få 3gb fremfor 2,5gb køber nok også 3tb disken for bare at have den største disk ... tænker at mange af disse folk der tænker sådan (som jeg selv), nok også helst ville have den lidt hurtigere disk + at det er smart hvis man flytter rundt med store filer som man putter på store diske
og ja grunden til jeg køber en 975'er trods pris/ydelse mismatch er lige præcis den samme grund til jeg måske havde købt en 3tb disk, havde de lanceret black fremfor green først
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sortiarius d. 20-10-2010 16:25:37.