det eneste problem ved at det er så koldt er at alle siger " fuck der er koldt, du er syg" når de så ser man sidder i t-shirt og de har store trøjer osv. er måske også lidt syg i forhold til temps. i vinters eller forie vinter? gik jeg ud i t-shit og bukser og gav nogen små unger sne, uden at fryse 😕
Jeg ved ikke hvor meget jeg tror på de CPU temperaturer efterhånden, min X6 1090T idler ved 17*c og ved OCCT 1hr kommer den max op på 25*c iflg. HWmonitor, Asus PC Probe, CoreTemp, Speccy + BIOS. Jeg tror nada på det 😎
#19 Hvorfor ikke... efter min legen med undervolting ligger min x6 1055T lige nu på:
CPU: 32C Chipset: 29C Core: 19C
det er i følge Speedfan; ved ikke helt om de labels stemmer.
I følge CrystalDiskInfo ligger mine diske på 24-26C, men de sidder også lige bag indgangs fan. Rummet er vel 18-20
Det er med stock køleren + 120mm ind, 120mm ud og en 120mm i min PSU.
I følge SpeedFan idler mine fans lige nu med: CPU: 660 RPM - stock styret af bundkort Chassis in: 1184 RPM - Pabpst fuld speed Chassis out: 32 RPM - Pabst med temp styrring
Efter en times BC2 er CPU oppe på 50C, og CPU fan er oppe omkring 4000; chassis out er oppe på 800 RPM... jo det kan godt høres men når man løber rundt på slagmarken med headset på hører man det jo ikke :yes: