Imo stinker spillet. Ai'en er nok også min største anke. Sværhedsgraden er som i spil der blev lavet for flere år siden. Noget i stil med "går du den vej, uanset hvor godt du sikrer dig, bli'r du spottet "fordi". Omvendt kan du, problemfrit krable lige forbi op til flere bots, hvor al logik siger dig, at du irl ville være blevet spottet med det samme, hvis du gør "sådan". Den slags spil ser jeg absolut ingen grund til at genoplive.
Ud over elendig ai og mindre imponerende gameplay, er der også småting der pisser mig af, først og fremmest: Du kigger rundt, får øje på en der skal nakkes, tager kikkertsigtet op foran øjet, og hver eneste fucking gang, kigger du et andet sted hen, end du gjorde inden du tog kikkerten op foran øjet. Selv i "nær"kamp, hvor offset ml hvor du kigger hen og kikkertsigtet intet burde betyde, rammer du ganske enkelt ikke, med mindre du bruger unødvendig tid på at lade blikket flakke rundt for at genfinde målet.
Sidste, men langt fra mindste anke: Ligesom med ai'en, er vi tilbage i spil fra for flere år siden, når vi taler om bevægelsesfrihed. Pludselig kan du bare ikke gå længere i en bestemt retning, uden der på nogen måde er synlige forhindringer. Sådan er det bare, "fordi". Det er jeg blevet nakket på mere end en gang.
Jeg endte med ikke at gennemføre spillet. Det pissede mig af, fordi det er så "i går".
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 24-10-2010 10:17:44.