#28: Ja jeg skriver det to gange, men det skal jo læses i konteksten, og så vil du opdage at jeg ikke nævner MW2 i henhold til online/multiplayer spil. 🙂
Det at smadre ting er da fint nok, men betyder IMO ikke det store. Ja tempoet er lavere i BF/BC sammenlignet med ET, Q3, UT, CoD4MW(2) og så MOH. Uanset om banerne er store mv., så betyder det ikke at man behøver at sætte karakter bevægelser ned i gear eller gøre reaktionstiderne lidt langsommere. Det er det jeg kritisere og synes hurtig bliver kedeligt.
Det er lidt som at sammenligne UT og Q3 begge er fastpaced shooters, men UT er bare en tak kvikkere.
Men det kommer jo helt og holdent an på hvad man foretrækker. Jeg kan bedst lide de mindre lukkede baner med et højt tempo og en go stak fjender istedet for at man render flere mikes fra det ene til det andet i et lettere-arkadisk spil.
F.eks spil som ArmA, ArmA II og Operation Flashpoint ser jeg som spil i en helt anden liga hvor realismen topper højere, og hvis man virkelig vil vinde i MP ja så skal der sku arbejdes sammen.
Jo jeg kan godt li' BC2 men i mindre doser, for ellers keder jeg mig hurtigt. Der er for mange rambo's og lone wolves i online til jeg synes, man får noget rigtig teamwork op at køre medmindre man har nogle buddies at spille med.
Det samme kan også ske i CoD4 og MOH men konsekvenserne er det er bare ikke så grelle. Hvis du teamer op med en og teamworker så kan der rykkes mere end i BC2.
Anyhow, så er der stadig intet der slår det teamwork Wolfenstein Enemy Territory lægger for dagen. Vil man vinde ja så skal næsten alle klasser bruges og der skal samarbejdes ellers når man ingen steder. Jeg håber, sådan at det spil vi få en grafisk overhaling og udkomme gratis igen ❤