Elgiganten erfaring

Hyggehjørnet d.  30. oktober. 2010, skrevet af gandalf18
Vist: 1834 gange.

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
30-10-2010 22:02:52
Svar/Indlæg:
5679/460
vil lige dele min Seneste erfaring med Elgiganten ...jeg har fået Fiber i mit område og vil gerne ha en router jeg brugte så lidt tid på at se mig rundt og så mig forelsket i en D-link Dir825 jeg tjekker self Edbpriser.dk ...gode priser ...tjekker så noget helt andet på elgigantens hjemme side og tjekker så derfor også router de havde den sq til 100kr billigere end de andre steder på edbpriser ...fint jeg bestiller torsdag den 28 dagen før vi får penge og der står den er på lager i esbjerg så jeg ka hente den dagen efter når jeg har fået penge efter skole ...så kommer jeg der ned så spørger damen ved sin kollega og jeg overhøre så ham sige til hende at han er kommet til at sælge den til en anden kunde ..og så henvender han sig til mig og siger det må være en fejl på siden for de har den desværre ik hjem eller det er mig der har laved en fejl.



så han vil altså hellere stå og beskylde en kunde og deres egen hjemmeside for fejl end selv at indrømme "ja jeg er sq kommet til at sælge din router til en anden det må du undskylde" ...han bruger 5-10 min på at bortforklare og siger de har den i kolding ...ja hvad skal jeg bruge den info til ...jeg har et alubat der hjemme skal vi udveklse flere ubrugelig viden ?

jeg er ik så meget vred som skuffet .....jeg bestilte den fra komplett det blev så lige 150kr mere med transport men eller det end at opleve Elgigantens uber fail igen ....er det generalt at de ik har kugler nok til at tage ansvar eller bare mig?
MuhammadMJensen
 
Overclocker
Tilføjet:
30-10-2010 22:15:27
Svar/Indlæg:
1019/39
Mand det er godt nok en latterlig service de har der!
Men det er godt nok heller noget at råbe hurra for folkene i elgiganten osv. De har som regel noget nær ingen viden om det de sælger, og ja hvis de heller ingen gang kan levere en ordentlig service så er de jo intet værd. Mand jeg havde godt nok været sur hvis det havde været mig.. Men nok også det værste i f.eks. elgiganten er at de får et hvis beløb for hvert salg, også derfor de nærmest vil dø for at lokke folk til at købe de der åndsvage forsikringer man aldrig har eller får brug for.


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
30-10-2010 22:16:31
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg vidste jeg bare skulle ha den router Quadband og det hele ...han tilbød mig en Netgear Dual band ...get lost man :)


MuhammadMJensen
 
Overclocker
Tilføjet:
30-10-2010 22:18:11
Svar/Indlæg:
1019/39
lol totalt til grin


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2010 22:19:52
Svar/Indlæg:
2872/90
Kan ik sige andet en typisk elgiganten.. De har på ingen måde styr på deres vare lager.. En medarbejder sendte mig fra fisketorvet også ud til gentofte for så at få at vide de ik havde flere af det tv jeg skulle ha.. Selvom medarbejder på fisketorvet sagde de havde 22stk.

Det havde de så også bare på fjernlager! klaphatte uden lige.. 😉


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2010 22:26:38
Svar/Indlæg:
4222/223
så er det åbenbart kun de steder at det er nogen klaphatte.
Jeg har været heldig at en af mine venner, som også er puter entusiast, arbejdede dér. Deres chef for afdelingen og en af hans kollegaer havde også rimlig meget styr på det de lavede


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
30-10-2010 23:16:31
Svar/Indlæg:
1001/5
For det første.. brug lige 2sek på at sætte komma og punktum..

Second: Du kunne da bare have bestilt på nettet?? altså med levering.

Men hvis jeg køber noget i El-giganten forventer jeg altså heller ikke service. Sån er det desværre bare. Men ja, lorte service det kan vi blive enige om..


Don
 
Overclocker
Tilføjet:
30-10-2010 23:18:28
Svar/Indlæg:
366/21
Sigh :no: 😕 😴


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
30-10-2010 23:25:44
Svar/Indlæg:
5679/460
6# og bnetale 69kr i fragt :) .... noo så hellere spare de penge ...men vis du går ind i en butik forventer du så ik at de har den vare du har bestilt ? ...så vis du har bestilt en vare forventer du ikke at få den ? hvorfor så bestille den til at starte med ? ....


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2010 23:43:40
Svar/Indlæg:
1178/88
Vi må erkende at nogen gange kan systemer også lave fejl. Jeg har selv lige købt en bærbar hos dem, dog over nettet. Dette fungerede perfekt. En kollega købte et tv hos dem. Dette var desværre defekt. Hun ringede til deres kundeservice. 2 dage efter kom en bil fra elgiganten for at hente det gamle tv og give hende et nyt, som fungerede.

Det kan dog være en enlig svale.

Dog skal det siges elgiganten ikke er mit primære sted at købe varer.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 30-10-2010 23:44:09.


Don
 
Overclocker
Tilføjet:
30-10-2010 23:45:56
Svar/Indlæg:
366/21
man kan sige meget om at de ikke har styr på en skid

men af de ting jeg / og damen har købt med tilhørende forsikring har der aldrig været problemer med, og hvis vi har tabt noget af det så er det blevet fixet prompte


gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
30-10-2010 23:58:32
Svar/Indlæg:
5679/460
9# ja men hvorfor sige til sin kollega at han har solgt det til en anden og så stå og lyve mig op i mit åbne ansigt ? ...ok han laved en fejl det ka vi da alle komme til men at han skal stå og lyve finder jeg mig ikke i


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2010 00:12:55
Svar/Indlæg:
1178/88
#11 Ja, det var ikke yderst heldig. Beklager, overså lige den detalje i første post.


timx0474
 
Enthusiast
Tilføjet:
31-10-2010 10:27:06
Svar/Indlæg:
108/5
el-mutanten sucks.


darkplayer
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2010 13:28:32
Svar/Indlæg:
1123/442
De sutter maks røv! De svinee mig fuldstændig til da jeg var inde med mit TV (problemer med lyden). Hold jer alngt væk gra EL-taberen!


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-10-2010 23:13:57
Svar/Indlæg:
4222/223
#14 måske du lige skulle rette det du havde skrevet