Nu vil jeg ikke blande mig så voldsomt meget, i en mere eller mindre saglig politisk meningsudveksling.
Men !
Nu er en af grundpillerne, hvis man vil kalde sig et sandt demokrati, at alle politiske observanser har ret til at blive hørt, og forsøge at gøre sig gældende i hvordan landet skal regeres. Så længe pågældende organisationer ikke har en kriminel agenda. Man kan synes hvad man vil, om diverse politiske partier (der er da også nogle partier, jeg gerne så "sat uden for døren"), men hvis vi vil kalde os et sandt demokrati (og min erfaring er, at det elsker danskere at sige vi er), så må man finde sig i, at alle politiske retninger har ret til at prøve at vinde indflydelse. Så snart vi begynder at forbyde politiske partier, er vi vel ikke mere et "sandt" demokrati.
Og !
#33 - Nu har jeg siddet og kigget på din kultur-søgning.... Og, øhmm, må sige at hvis det er indbegrebet af dansk kultur, så vil jeg personligt ikke prale så meget med det... Hjemmelavet "glas-kunst", halvliters dåsebajere (ikke engang danske !), maskerede hætteklædte bøller (af diverse politiske observanser), graffiti, jazz, flyvergrillen ved Kastrup, en gris (ikke engang et godt gedigt slagtesvin), en standup´er, en kop cappucino/mocchacino (ikke noget med en kop sort kaffe, endsige en kaffepunch), fordrukne unge, Samsung fladskærm.......
En frygtelig masse billeder, af udenlandske ting, eller fra udlandet, og en masse danske ting som jeg personligt ikke finder er specielt dansk kulturelle, eller har noget med dansk kultur at gøre. Der er ihvertfald en hel del, af det der er afbilledet, jeg ikke ville hive op af lommen, hvis jeg skulle forklare en fra et andet land, hvorfor mit land er så godt, at jeg ikke ønsker mig at bo noget andet sted.
Hvornår har nogen af jer sidst siddet ved en gravhøj, og flettet blomsterkranse ?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Darth Nissan d. 31-10-2010 19:45:32.