Har kigget på de overnævnte harddiske, men de ser ud til at yde det sammen i følge EDBpriser, men kan ikke finde specf. på OCZ's side, så ved ikke om det er korrekt.
Så ville høre hvad forskellen mellem dem egentlig er, samt om der er andet på markedet, som kan hamle op med dem?
jeg har selv købt denne for 1 uge sige, og må sige at det er den bedste hd jeg nogle sinde har haft,,,,,seriøs den er syg ' http://www.caseking.de/shop/ca...
tror du skal spørge Gylle han ved hvad han snakker om 🙂
vil lige sige at når jeg starter windows xp op, så den der bar du ved,,, den når ikke engang 1 gang op, og så er den ikke engang fuld udnyttet da jeg jo bruger xp 🙂
Hvordan står det forresten til med holdbarheden?? Tænkte på om de er begrænset i et hvis antal genskrivninger, ligesom USB. Er lidt bagud af hensyn til SSD
Vertex 2 og Agility 2 er i bund og grund samme SSD forskel er kun firmware som OCZ fik en speciel lavet til Vertex 2 , den firmware skulle dog blive til at få fat i inden for de næste 2 mdr måske tidligere.
Der er nemlig flere firmaer som er meget utilfredse med at Sandforce har lavet en firmware som de ikke kan få til deres SSD med samme controller.
Noget man skal huske er at opdatere man firmware så går det ud over ens install men hvis man kan spare en del gryn samt få samme Iops som Vertex 2 så er det måske en god lille byrde 🙂