Overclocker
Tilføjet:
01-11-2010 21:48:46
Svar/Indlæg:
58/14
Hej.
Min computer begyndte her igår at opføre sig underligt, startede et spil Heroes of Newerth - når akkurat at connecte så går grafikken helt amok, farverne helt væk og streger kommer på skærmen, får lukket spillet ned - og kommer ind igen, det fungere. Jeg tog så et spil her idag, hvor der ingenting galt var - men så senere på dagen lavede den præcis samme stunt som tidligere, farverne gik helt amok - og computeren crashed. Jeg testede computeren så computeren i PES2011 - og her frøs computeren også og crashed - da den gentartede var der små farverige prikker ved bios billedet. Sidst jeg var på computeren for at gå ind i GPU - så frøs computeren pludselig hvor den sagde noget med grafikkortdriveren var blevet deaktiveret?? - mener jeg den var der i kort tid, da jeg efterfølgende fik blå skærm.
Jeg kører 2x8800gts 512 - og har prøvet at fjerne SLI, men hjalp ingenting, og tjekket om grafikkortene sad ordentlige i computeren samt stikkene.
Jeg kan måske forsøge at boote op igen, for at få et billede af det der GPU-z eller hvad det hedder, så i kan se graderne?