Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2010 23:42:40
Svar/Indlæg:
828/108
I morgen kommer mit Silverstone LC20 ind af døren, og den skal så huse det HW der skal udgøre min endelige HTPC.
Jeg har et Asus EAH5570, en E8400, 2x2GB 6400 Kingston, Gigabyte GA-G31, Lite-On Blu-ray, 2 x 750gb WD Black i Raid 0 og en 400W Chill.
Selvsagt ingen OC på maskinen og den kommer heller ikke til at arbejde meget hårdere end filudpakninger i ny og næ. Hovedsageligt en surf og medieafspiller, derfor ikke krav til den vilde køling.
Jeg skal have den så støjsvag som muligt. Lige nu kører jeg med boxed Intel-køler, standard GFX-køling for et 5570, standard blæser i Chill og 1 stk. 120mm Noctua. Altsammen i et billigt shuttle case.
Nu skal det som sagt i nyt kabinet og jeg vil derfor reducerer støjen betydeligt. Har kigget på en Scythe Shuriken, men tænkte at der måske var en billigere løsning for CPU'en? - Bør jeg skifte blæser på GFX og PSU? Kunne jeg måske nøjes med noget passiv køling?
Der er sikkert nogen her der har arbejdet sig igennem den verden før mig, så håber på lidt vejledning!
Tak!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af ~ashes~ d. 02-11-2010 10:36:57.