Syntes først du skal se på hvad du reelt har brug for at kraft til serveren, fordi det kan sagtens være bedre at købe noget mindre for de penge den måske kan indbringe ved salg. Men hvis du er fast besluttet på at det skal være sådan så skal du ihvertfald have gfx ud også enten køre med onboard eller et meget lille gfx.
Også ved jeg ikke lige om din cpu har det der auto clocking ting som i7 har hvor den selv clocker ned hvis den ikke bliver brugt, hvis den har den kan den self være god bare at beholde.
Måske ville du også kunne leve bedre med den tændt 24/7 hvis du fik den lyddæmpet, hvis den self ikke er det nu. Ved af egen erfaring at det kan være pænt irriterende at høre på serveren blæser når man prøver at sove...
Har selv prøvet at bruge min gl. bærbare som server, og det var fedt nok i starten, specielt da jeg aldrig havde prøvet det før. Men jeg har nu fået købt mig en fin lille comp som er min server:
ZOTAC ZBOX SD-ID10
Intel Atom D510 1.66 GHz
4gb ddr2 ram
500gb hdd
Sådan er dens specs, ja det er ikke noget vildt men nok til at holde hp og cs:s server kørende, og det er omkring alt hvad jeg har brug for.
Derfor vil jeg råde dig til at se grundigt på hvad du har brug for og specielt også hvor den står, for den kan være irriterende at høre på hvis den er tæt på en.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MuhammadMJensen d. 04-11-2010 11:55:19.