Toshiba Journ.e Touch multi media Tablet

Diverse d.  05. november. 2010, skrevet af Symbol
Vist: 448 gange.

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2010 17:46:42
Svar/Indlæg:
576/62
Jeg er lige nød til at skrive et par ord om denne besynderlige gadget som umiddelbar kan virke som et tilfredsstillende produkt, men rent faktisk er noget af det værste "bras" jeg har haft indenfor dørene.
Det er dette produkt:
http://www.edbpriser.dk/Produc...

En lille video:
http://www.youtube.com/watch?v...

Ser jo ganske godt ud alt sammen 😀
Jeg var dog godt klar over at det ikke var en Ipad eller Galaxy Tab jeg havde med at gøre her men den kunne nok gå an.
Jeg så den som Demo hos, i ved nok hvem, til den nette sum af 1080.- og til den pris kan det da næsten ikke gå galt.

Igår fandt jeg så frem til et forum omhandlene denne touch device og her begyndte nedturen allerede, for det var ikke lovende hvad folk skrev.
Den bedste var nok en bruger som langt om længe havde fået løst sit problem med hans Touch....løsningen var Ebay.com 🤣

I morges kl ca 9 kom pakken så med mit eksemplar...og kl 11 havde jeg kontaktet webshop og fået et returnummer til pakken.
Jo jo..det produktet gjorde bedst var tænde og slukke, resten måtte den hakke sig igennem.
Ikke engang det at håndtere/bladre billeder gjorde den uden ventetid på flere sekunder.
ca 15 aps kunne hentes og det var inklusiv de 10 stykker som allerede var installleret på.
Flash fungere ikke på web og HWT.dk tog 2-3 minutter at loade....godt nok trådløs, men jeg sidder på en 50/5mbit forbindelse. dette var med Opera, brugte jeg IE om også fandtes så opgav jeg tilsidst at loade HWT.dk, for det kunne den slet ikke magte.
Overførte en Avi fil..ikke nogen succes, prøvede med et Word dokument da jeg havde hente en "word app", heller ikke nogen succes. smed et par billeder over, men filer over 1mb havde den sq svært ved at klare.
Youtube app fungerede dog, til trods for at lyden var forfærdelig og at jeg tidmæssigt kunne nå at starte min pc op og hente samme nummer inden det gik igang.
Jeg ville så til slut lave en reset for lige at slette div. og så den blev returneret helt som den var kommet...dette kunne den heller ikke overkomme trods udførlig beskrivelse.
Sådan kunne jeg egentlig blive ved, men lad os stoppe mens legen er god og må dette stå til skræk og advarsel, til alle som overvejer at købe en Toshiba JournE Touch.

Og gudskelov for fortrydelsesretten....

God weekend allesammen.

PS. Min Desire HD kom også hjem idag, så der er lidt at lege med alligevel.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Symbol d. 05-11-2010 19:31:00.
oban666

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2010 17:58:30
Svar/Indlæg:
1440/318

Don

Overclocker
Tilføjet:
05-11-2010 18:01:41
Svar/Indlæg:
366/21
tak for advarslen, har kigget på den i demoen flere gange

tror dog bare jeg venter til de får folioen på lager i stedet http://www.komplett.dk/k/ki.as...

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2010 18:02:22
Svar/Indlæg:
576/62

hehe...ja det var svært at gætte ik 🙂

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2010 18:40:33
Svar/Indlæg:
2211/331
Det er sgu nok fordi du ikke har fået de lyn , bølgeeffekt og den lykkelige famillie med,du kan da selv se,det fungerer da hos dem 🤣

Cube2

Superbruger
Tilføjet:
05-11-2010 18:42:03
Svar/Indlæg:
375/46
Jeg faldt også over den på et tidspunkt, og overvejede kraftigt at købe den, da jeg vidste hvor rart det var at sidde med en iPad at surfe mens man sad i sofaen, er dog glad for at jeg ikke gjorde købet efter at have læst dette.

- Takker for anmeldelsen

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2010 07:56:16
Svar/Indlæg:
576/62

Ja der mangler reelle anmeldelser af den og derfor sprang jeg også ud i og tænkte at til 1000.- kunne den da være meget sjov. Men NEJ...og egentlig utroligt at Toshiba vælger at smide et produkt på gaden som er så ringe og fejlbefængt.