8#
Tak for rådet mht. ram, men grunden til jeg har valgt så store blokke er at jeg troede at jeg kunne købe 2 extra blokke når jeg ville opgradere 😀 Desuden kan 3D-modelering være meget RAM krævende, specielt for komplekse modeller (Sagde jo at jeg havde været ude af ræset.. Vidste ikke at der nu er noget der hedder triplechannel)
Grunden til at jeg vil over på vand er at jeg hader larmende computere og det syntes jeg generelt jeg har haft med luftkølede computere. Til 3D delen anvender jeg et program, der hedder IronCAD.. Et program hvor man anvender 3D-moddelering til at skabe en 3D model af et objekt eller flere, det kan f.eks være en komplet motor, modelleret af alle de dele der findes i en sådan, hvor man i programmet kan teste at alt kan køre og ingen dele rammer hinanden, ret smart feature da det udelukker en del konstruktionsfejl 🙂
#6 Lige en sidebemærkning, Jeg har valgt ikke at få bærbar igen, da en simpel ting som en rensning ikke må udføres af mig selv, da det går ud over garantien, og de gange jeg har haft brug for det med min lapto,p har det tage 10-14 dage før jeg har fået den igen. (godt gået FONA) 😕
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Zero_x d. 06-11-2010 09:10:05.