#19 Hør... i din overskrift står der "mere brok", allerede der siger du "der er egentlig andre tråde med det, men jeg opretter sgu lige en ny."
Og så indleder du med "Ved godt der er mange der gør det, men nu vil jeg også brokke mig over PostDK..!!" og det er jo det samme som at sige "fordi andre brokker sig, så vil jeg oprette min egen brokke tråd."
Hvorfor smed du ikke din holdning ind i en af de andre tråde ? Forummet er ikke oversvømmet med det, endnu, men det kunne det da sagtens blive hvis alle andre også havde den samme holdning som dig.
Og når det er sagt, så har der alligevel været en del tråde - med masser af muligeder for at poste i dem - om PostDK.
Dobbelt moralsk ? Hør lige, jeg tuder jo ikke. Jeg siger fattet at jeg synes det går over gevind, når man skal oprette tråde med det udelukkende formål at hade på et firma.
Jeg siger ikke at du og andre ikke må brokke jer, men der er slet intet behov for at oprette en ny tråd, hver gang i vil klage over noget. I og med det ikke er PostDK's forum, så kan en ny tråd jo ikke retfærdiggøre for hver enkelt klage, så her på hwt er det bedre at have det ét sted eller i det mindste meget få.
Jeg synes jeg har forholdt mig helt rolig, ingen grund til at bede mig slappe af, men alligevel kommer den ene efter den anden med personlige angreb på mig.