Jeg savner faktisk ICQ, det var mit først chat program, jeg var ikke så meget til mirc, jeg er ICQ fan hehe, men så for 10 år siden så var det ligesom at alle ens chat venner forsvandt til fordel for msn 😐
Ja jeg kunne da bare installere ICQ, og så have 0 venner LOL
Men hvorfor bruger folk ikke ICQ mere ??? Jeg synes ikke at msn er så meget bedre...
Af samme grund som man ikke rigtigt kører Lada mere. Ganske vist en bil med et rat og 4 hjul, men ikke rigtigt tidssvarende længere. Ja og folket blev klogere 🙂
Tja, MSN var preinstalleret.. tror det var en af tingene.... Desværre er der sjældent nogle af mine de gamle på ICQ, men derfor er den stadig åben... i pt. Trillian. Kan godt lide at det er mere minimalistisk at se på, og uden store reklamer der popper op, når man endeilg har programmet åbent (msn).
Som #4 er inde på skete det sjovt nok i samme takt som XP blev udbredt hvilket havde en simpel version af msn medfølgende. Så på samme måde som netscape næsten døde pga. ie fulgte med win98 udkonkurrerede på nemhed er i hvert fald min teori.
Selv kunne jeg bedst lide icq og logger stadig på med miranda selvom der vist sjælent er folk på, og msn har vist også fået et ordentligt hug af facebook. Men faktisk snakker jeg mest med mine online venner på steam.
Alle jeg kendte på ICQ netværket har skiftet til Messenger, IRC eller noget helt 3. jeg tror ikke der er den helt store gang i ICQ netværket som for 10-15 år siden.
Jeg er også ICQ fan.. eller var men savner den helt vildt!! men som med så mange andre, så hoppet også alle mine venner fra ICQ stille og roligt over på msn. jeg synes de fedeste versioner var ICQ 2002a#3728 og ICQ pro2003a#3800 det fede ved den den gang var især fildelingen som jeg savner. og synes stadig at messenger kunne lære en del af de gamle versioner af icq, og alt efter icqpro2003b_build#3916 har de fuckup totalt med alt deres popet pis