Brug bare Internet Explore og du kommer ind er kun Chrome som leger på den måde og vælger du at bruge Chrome så sskal du trykke på forsæt 2 gange og du er inde 🙂
Af alle i dette forum ved du da der er flere som laver tråde ikke kigger efter en løsning selv, for hvorfor skulle man det når man er vant til at nogen løser problem for en (lidt holden i hånden kan man da kalde det). 😉
Nu er det ikke alle netbanke som fungere på samme princip medmindre man har fået lagt sit NemId ind 🙂
Du må gerne kalde mig en valp genere ikke det fjerneste men vi skal ha gjort 6600 sikker at gå rundt i igen så har du et trick til at holde Cranky væk fra gaden 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 07-11-2010 16:25:03.
Mener såmænd bare #5 var ganske overflødig. Ingen i denne tråd driller. Folk prøver da vist bare at hjælpe, jeg selv incl. Så kan ikke helt se hvor vi skulle være "u-nice".
#10 - måske skulle jeg sende et par unge "strandsild", her fra Bjerge Strand til Cranky, til "almindelig hyggekomsammen" 😲 - men tror ikke at 6600 området bliver sikret af den årsag 🤣
No no det går ikke med de unge sild så går han først helt amok og jeg selv det samme, altså hvis de er 25år og lækre så vil en valp på 45 jo også føle sig smigret 🤣
Prøv lige at tømme midlertidige mapper og cockies , hvis du er usikker på hvordan du gør så er der lavet dette lille fine og gratis program som laver en hurtig oprydning for dig og som kan bruges når du føler behov, gør det selv ca hver anden dag 🙂
#16 - TRO MIG, vi har maange lækre sild her ved stranden, shit altså.. at man har den dato på dåbsattesten 😛 . (Så havde jeg selv nuppet dem i mørket 😎 )
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tatoo1956 d. 08-11-2010 16:14:24.
#16 tror nok der er ret sikkert i 6600 området pt.. eller nej der er der jo ikke - Vejen hovedgade er jo det rene wild west hver aften/nat i weekenden.. 😛 men ikke pga mig da jeg pt sidder i kbh. hvor jeg også har en lejlighed... så smut du bare ud og få lidt frisk luft, skulle være rimeligt sikkert du ikke løber ind i mig før efter d 29 dm... 😳 😛