#14 Hater jeg youtube folket når jeg kommenterer positivt på sådan en som ham? Det er hele pointen med youtube.
Men at du ikke kan forstå, at du ikke er det eneste menneske på denne planet, der skal vurdere, om han er sjov vil jeg gerne kommentere på. Som jeg skrev, kan du jo prøve, at se kommentarerne på drengens videoer, og måske finde ud af at din mening ikke er den eneste der tæller? Faktum er at andre synes han er sjov at se på, og er hans mål så ikke fuldført?
Ja, der er mange der ikke kan lide ham, men sådan er det jo ofte med kroniske sygdomme, manglende respekt, og ikke én eneste tanke til at det eneste drengen vil er at lægge noget sjovt op på youtube som han selv synes er sjovt, og en fed lille hobby on the side. Han har også været i TV kan jeg iøvrigt informere om, så det ville ikke overraske mig at han kommer til at tjene lidt penge på det.
Og hvis du nu spørger hvad en kronisk sygdom har med det hele at gøre vil jeg referere til #7, #13, eller bare mange af kommentarerne på youtube...
Ups!
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af ezaiM d. 08-11-2010 17:51:11.