Vække-ur program

Diverse d.  09. november. 2010, skrevet af M.Thomsen
Vist: 481 gange.

M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 12:27:38
Svar/Indlæg:
4112/53
Hej Boys and Girls., Old and not so old. 🙂

Jeg er PT ude at sejle, og min iPhone 3GS laver lort i alarmerne.
Jeg er dog afhængig af den til som vækkeur, men kan ikke komme til at opdaterer den, før jeg er kommet hjem til DK igen.

Er der nogen der kender til et program, der kan sættes til at lave alarmer, f.eks. ved at afspille en lyd, på bestemte klokkeslæt?
Det må meget gerne være sådan at man kan få dem til at gentage, og gerne så man kan programmerer flere af slagsen, så man f.eks. har nogen til hverdagene, og nogen til weekenden.

Til jeres info, så er det en bærbar med Windåse 7, 64bit DK, med en T7200 CPU, og 4GB RAM, så hardwaren er ikke problemet, kun at finde en løsning mht. mit "vække ur".

Håber der er en der han hjælpe mig.
på forhånd tak.
Lenze
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 12:45:51
Svar/Indlæg:
1003/92
#0 Hvis du ikke sætter din alarm til at gentage sig selv så har du ikke problemet.



aNker
 
Superbruger
Tilføjet:
09-11-2010 12:51:01
Svar/Indlæg:
740/37
Hvis du på din iPhone sætter vækkeuret til 1 time før du havde tænkt dig, så burde det virke.


Lenze
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 12:53:14
Svar/Indlæg:
1003/92
I kan som jeg skrev tidligere bare lade være med at sætte væguret til at gentage sig på bestemte dage... hvis du sætter dit ur hver aften inde du lægger dig til at sove er der ingen probs.


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 20:19:29
Svar/Indlæg:
4112/53
Tak til jer begge to, men begge dele er prøvet.
I mit tilfælde, så SKAL jeg have den sat til at gentage sig på nogle dage, for at den over hovedet ringer.

Nogle af mine alarmer ringer på klokkeslettet, andre ringer en time for sent.

Her til moddag slettede jeg alle alarmer, ogoprettede en stribe nye.
Det viser sig, i mit tilfælde, at hvis jeg kopierer teksten/navnet på alarmen, og sætter den ind i andre/nye alarmer, så vil de alarmer jeg har kopieret ind i, ringe en time for sent.
Dem hvor jeg skrev teksten manuelt, der ringer de på klokkeslettet.


Men bottom line her er, at jeg vil have fat i et program til windåse, så jeg kan bruge min bærbare til at være alarm, i stedet for min mobil, ind til jeg er kommet hjem, og kan opdaterer telefonen.

Er der nogen der kan komme med forslag til et sådan, er de velkomne.

JEg har brugt over en uge på at finde hoved og hale i hvad MIN telefon gør, og det ser ikke ud til at jeg kan få den til at gøre noget konsekvent, så derfor er det ikke interessant med mulige løsninger til den, kun et program til windåse.


Ass_mouse
 
Nørd
Tilføjet:
09-11-2010 20:35:33
Svar/Indlæg:
29/7
Apple skriver videre at man efter den 7. november igen kan lave automatiske alarmer på iPhone og undgå at komme for sent op og på arbejde.


http://maczonen.dk/2010/11/04/...


Problemet skulle hermed være forbi


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 21:34:18
Svar/Indlæg:
4112/53
#5 Men det er vist nok kun i forbindelse med opdatering af iPhone.
Men nu må vi se.
Ind til videre har jeg prøvet mig frem, og så må jeg se i morgen, om det fungerer korrekt igen.


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 08:08:14
Svar/Indlæg:
4112/53
Det lykkedes så at komme op til tiden i dag.
Så nu har jeg fundet ud af hvordan jeg skal "takle" den, ind til jeg kommer hjem, og får den opdateret.

Men forslag til et sådan program, er stadigvæk meget velkomne.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 08:22:08
Svar/Indlæg:
2534/80


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 09:43:51
Svar/Indlæg:
2600/84
Du kan bare bruge task scheduler til at åbne en mp3-fil på et bestemt tidspunkt.

Den kan endda vågne fra standby for at afspille den. Jeg har selv brugt det en gang, da jeg gik i skole :)