Shg.dk Min bare rø..

Diverse d.  10. november. 2010, skrevet af AW
Vist: 1680 gange.

AW
#0
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 01:54:48
Svar/Indlæg:
289/24
Hej

Nu skal jeg bare ud med det! Kæft jeg er ved at være træt af SHG.dk.

De skriver på deres hjemmeside at de sender lagervare samme dag, ved bestilling inden kl 20..

Jeg bestilte i mandags nøjagtig kl 19.30 en cpu og fik med det samme en bestillings bekræftelse, hvorefter jeg så ville forvente at jeg ville modtage min ordre dagen efter, da den jo er bestilt inden kl 20 og de har +15 på lager..

Tirsdagen gik og jeg har hverken fået E-mail med TT eller min vare.. ok tænkte jeg så, kan være den så kommer onsdag, men har stadigvæk ikke modtaget e-mail med TT, så tvivler på den er kommet afsted endnu og at jeg får den onsdag..

Så nu skal jeg til at ringe til dem i morgen onsdag og sikkert få at vide at den først kommer torsdag.. Shit jeg synes den butik er lort og det er godtnok sidste gang jeg gider bruge mine penge der.


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af AW d. 10-11-2010 01:55:44.
Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 04:51:29
Svar/Indlæg:
1704/19
#0

Kan godt forstå du er træt af det hele nu du havde set frem til en pakke....

Men men der er noget du glemmer og det er at en ordre først registreres når betaling med kort er reserveret dvs når du er logget af din konto hos Shg (eller anden netbutik) samtidig er en bestillings bekræftelse heller ikke andet end et bevis for at de har modtaget din bestilling og ikke en ordrebekræftelse , først når du modtager den er ordre registreret som en aftale og den kommer som mail hvor de også skriver at vare sendes samme dag hvis vare er på lager.

Du modtager så en mail igen efter kl22 samme dag med track and trace.

Hvis du er i tvivl om din vare er på lager eller om den er under behandling så log dog ind på din bruger der kan du følge varen og samtidig se om den er i restordre (kan godt ske, du skal huske der er flere firmaer som hænger sammen med Shg og fælles lager).

Så at du har gået med nogle forventninger ud fra en bestillings bekræftelse er altså ikke Shg´s fejl men din egen, at du ikke vælger at gå ind og tjekke din ordre i din profil hos dem er jo heller ikke deres skyld.

Så lige frem at kalde dem en lorte butik ud fra det du skriver er ikke fair nu du ikke kender forskel på de to forskellige bekræftelser som er ens ved alle netbutikker som sælger hardware.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 10-11-2010 04:54:50.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 05:03:03
Svar/Indlæg:
6181/270
#1 SHG har ikke længere styr på en skid hvis jeg undskyld må sige det.
Jeg bestilte i denne måned 2 varer hos dem, den ene som var på lager og den anden som ikke var på lager, fint nok kan godt vente.

Jeg fik bare aldrig en mail på at den var blevet sendt, jeg fik ej heller ikke en track and trace nummer til mine køb.
Så SHG lover meget de ikke kan holde.


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 05:07:14
Svar/Indlæg:
1704/19
#2

Du siger at den ene vare var i rest order og sendte de så den anden vare eller at de sendte da begge var på lager igen og ikke sendte TT ??


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 05:19:48
Svar/Indlæg:
6181/270
Nej den ene var på lager, men den bestilte jeg med lørdagsekspress, fik den aldrig om lørdagen fordi deres ordresystem var fucked up. der var en fejl i systemet der gjorde at ordren blev plukket hos deres leverandør og ikke på deres eget lager i shg.
år man bestiller skal den tages fra deres eget lager da leverandøren ikke sender med lørdagsekspress.

Status var pakkes, i restorder, ukendt leveringstid. også selvom den rent fysisk var på lager i følge deres webshop.

Rammene var også i restordre, men blev sendt alligevel samme dag.

I alt har jeg kun modtaget en bestillingsbekræftlese og fakturaen som kom klokken lort om natten, sendt fra deres deres bogholderi.

Modtog ikke engang en ordrebekræftelse på at den var blevet sendt eller noget track and trace nummer.

Edit: Pakkerne blev sendt enkeltvis.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Anonym20219355916 d. 10-11-2010 05:30:21.


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:09:37
Svar/Indlæg:
1704/19
Okay noget tyder på en større omlægning af deres edb så, evt sammenkøring af Proshop, der gamle Prc og så Merlin som høre under samme hat når der snakkes nethandel.

Træls at det kan gå galt for deres kunder så men er jo ikke noget nyt, ville dog være smart at de skrev et eller andet om det på deres hjemmeside.

Har aldrig haft nogen form for problemer med dem i de år jeg har handlet der hverken privat eller når jeg har indkøbt til firma, firma er ca 5 gange om måneden og privat ja som humøret passer da der også er andre fine steder at handle, er det noget som haster lidt så har jeg altid brugt Shg og vare er fremme dagen efter eller kan afhentes samme dag.

At dine pakker er sendt enkeltvis er så ret logisk da ene kom fra leverandør og der har jeg aldrig oplevet nogen TT uanset hvem jeg har handlet ved men den fra deres eget lager skal der selvfølgelig komme.

Det jeg mener med 1 er at det altså ikke gør noget at man lige tænker sig om inden man begynder at svine nogen til som gøres i denne tråd og så ikke kende forskel på bekræftelser eller ha tjekket sin profil og bestilling den vej... Hjælper sjældent at råbe højt når man ikke har styr på egne ting hvis du forstår 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 10-11-2010 06:12:01.


F!X
 
Overclocker
Tilføjet:
10-11-2010 06:30:36
Svar/Indlæg:
129/8
Efter Proshop har overtaget dem er de bare blevet så dårlige.

Jeg handler der heller ikke mere - ej heller hos Proshop.

Har også kun negative erfaringer med dem som mest bunder ud i, at det er som om de gør personer som køber hos dem en tjeneste.


#7
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:33:35
Svar/Indlæg:
289/24
#1 læser du ikke hvad jeg skriver?? min vare er på lager både i i Århus og Viborg.. Jeg bestilte mandag og vi skriver onsdag nu og har stadig ikke modtaget noget, eller TT.. Der står pakkes i min profil og det har der stået siden i mandags.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:35:38
Svar/Indlæg:
6181/270
#5 Har også handlet mange gang hos SHG. De hjalp mig ang. den printer som jeg bestilte, og som system fuckede ordren op.

De har en rigtig god service til trods for de små fuckup.

Fik endda krediteret lørdagsekspressen samme dag som jeg spurgte support om det var muligt.
Næste kom pengene ind på min konto.

Selvom det ikke gik helt som smurt de 2 sidste handler, så har deres support medarbejdere været sindssyg flinke og hjælpsomme.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:39:29
Svar/Indlæg:
6181/270
#7 har selv prøvet det, det eneste man kun kan gøre er at ringe ind til dem.
Men de må åbenbart have sindssygt travlt på lageret.

Hvad havde du for i øvrigt bestilt?


#10
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:49:02
Svar/Indlæg:
289/24
#9 Jeg synes bare det er ringe, når de skriver de sender samme dag ved bestilling inden kl 20...

Det er en core i7 950 Cpu jeg har bestilt..


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 06:57:07
Svar/Indlæg:
6181/270
#10 de skriver altså også at der kan komme forsinkelser på afsendelse af ordre grundet travlhed, sygdom mv.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 07:35:45
Svar/Indlæg:
6531/410
#10
ja og du er selfølgelig perfekt og laver aldrig fejl.

kæft et tuderri for en lille fejl der kan ske i alle butikker 🤡


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 08:45:01
Svar/Indlæg:
873/25
Det er ligesom om du mellem linjerne skriver at det er sket flere gange før, eller?

Ellers kan der jo som nævnt være sygdom i firmaet, feks er Komplett pt ramt af dette i deres RMA afdeling, og behandler derfor sager med ret megen forsinkelse.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 09:07:58
Svar/Indlæg:
7765/230
#0
ja ja liver er fandme da hårdt. Du burde sgu takke, (hvem det nu er du takker) hver eneste dag hvis det er hoved problemet i dit liv.
Smut nu bare på arbejde/skole så er du nok glad når du kommer hjem igen.. :yes: 😛


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 09:24:18
Svar/Indlæg:
6181/270
#14 halløj din livsnyder, du er satme godt nok i en pisse godt humør hva? 😉 😛 🤣


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 09:35:19
Svar/Indlæg:
7765/230
#15
ja frisk og udhvilet efter en god nat søvn. 😛

Men helt ærligt så syntes jeg at der lidt for mange tudetråde pt. Der i mit univers er langt under den såkaldte bagatelgrænse.

shit happens her i livet også for brugerne herinde, men det er vel ikke en grund til at gå i sort, når problemet ikke er større end det her nævnte. :no:

Men ellers så godmorgen allesammen og hav en fortsat god dag. 😉


Blackout
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 14:29:20
Svar/Indlæg:
140/5
Selvfølgelige er det træls når de skriver at de vi sende samme dag hvis den er bestilt inden 20 og de så IKKE gør det.

Jeg må desværre indrømme at jeg også selv har oplevet det ikke mindre end 5 gange I TRÆK....

Og om folk tuder eller ej er jo ikke diskussionen her, men at et firma faktisk laver falsk reklame for noget de IKKE kan holde.

Der er måske mange som bestiller hos SHG netop fordi de reklamerer med at de kan sende samme dag hvis man bestiller inden 20. Og flere ville måske bestille andre steder hvis ikke de fik den garanti.

Men hvad er den garanti værd hvis de bare skider på den, og dermed kunderne?


#18
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 14:46:09
Svar/Indlæg:
289/24
#17

Fuldstændig korrekt! 🙂 Den eneste grund til jeg i det heletaget bestile ved dem, var netop fordi de skriver, at de sender ved bestilling inden kl 20..

Jeg har en kammi som også har oplevet det en gang.

Så ja der er noget der tyder på det er falsk reklame og at de skider på deres kunder.

Jeg handler i hvert fald ikke der mere.



drcasino
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 14:52:07
Svar/Indlæg:
374/32
Jeg tror ikke noget firma er interesseret i at få sådan en gang rådden omtale. Enkeltpersoner kan være flintrende ligeglade, så skal man finde et andet job, men firmaet som sådan kan jo ikke lave forretning, hvis kunderne ikke gider handle hos det.

Med dét sagt - livet er meget langt. Tålmodighed er vist en dyd nogle steder i verden. Jeg har lige fået et spil ind ad døren, som jeg har ventet på i en måneds tid nu. Det var en fed oplevelse, fordi jeg havde glædet mig rigtig meget til det.

Måske se lidt mere positivt på forsinkelser - undgå brok i skrotum, nyre/galdesten og andre eksotiske indslag.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 16:37:52
Svar/Indlæg:
826/60
#1: Slap da lidt af...
http://www.shg.dk/Faq/Generelt...


#21
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 16:48:15
Svar/Indlæg:
289/24
#20

Uden pis, de har lige rettet den tekst i dag, efter jeg har rykket efter min vare og klaget over jeg synes det var ringe.. 🙂

Alt det her, er noget de har skrevet ind i dag.

"Vi gør opmærksom på at der kan forekomme forsinkelser på afsendelse af ordre fra lageret, grundet travlhed, sygdom mv.
Såfremt du ønsker en status på afsendelse af din ordre, skal du rette henvendelse til support afdelingen"

Det stod ikke i går.. 🙂

Så det er da altid noget, at de ændre lidt på tingene..


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af AW d. 10-11-2010 17:06:00.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 17:14:26
Svar/Indlæg:
6531/410
#21
sikker noget vrøvel det har altid stået der.


Blackout
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 17:16:11
Svar/Indlæg:
140/5
#19 >> Det er da fint at du er tålmodig.

Men her er stadig snak om falsk reklame for noget de ofte ikke kan overholde.

Hvis ikke de kan overholde det, så bør de fjerne det.


#24
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 17:26:55
Svar/Indlæg:
289/24
#22 klap da i, din 🤡 når jeg skriver det ikke stod der i går, så gjorde det ikke. Det er noget de har skrevet ind i dag.. Det var netop det der pissede mig af, at de ikke skrev en masse forbehold.. Det har de så gjort nu og det er godt.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af AW d. 10-11-2010 17:33:23.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 18:15:14
Svar/Indlæg:
826/60
# 20: jeg mener bestemt at det også stod der i sidste uge da jeg checkede... det er netop derfor at jeg link'ede til siden... og desuden skriver #11 før kl 7 i morges, at de netop skriver at de tager forbehold osv osv, så de kan umuligt have ændret teksten i dag, "efter at du har brokket dig til dem". 0wn3d!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af colombodk d. 10-11-2010 18:17:49.


#26
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 18:17:18
Svar/Indlæg:
289/24
#25 yup punktet "Hvornår bliver en ordre afsendt?" har heletiden stået der.. men de har ændret en del i indholdet siden i går..


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 18:30:32
Svar/Indlæg:
6531/410
ja selfølgelig har de ændret det, det er da helt klart 🤡

der har alltid stået noget med at de selfølgelig ikke kan trylle og fejl kan ske.

gu vil jeg ej klappe du er squ ikke min master , du er jo ikke andet end et lille pive dyr der ikke får lige det han peger på når han vil have det også piver du som et forkælet patte barn.

alle kan som jeg skrev lave fejl selv jeres elskede komplet.


kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 19:33:43
Svar/Indlæg:
1085/166
Jeg har lige bestildt nogen ved dem her kl 18.Pakken er afsendt og jeg har modtaget tt nummer 😉 Så må vi se om pest danmark kan finde ud af at levere det. 😐

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kimski d. 10-11-2010 19:33:59.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 19:38:26
Svar/Indlæg:
826/60
#28 yep, PestDK er altid træls... er jeg den eneste der er træt af, at man først kan afhente dagen efter at de forgæves har forsøgt at aflevere på ens adresse i det tidsrum man er på arbejde... grr!


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 19:54:44
Svar/Indlæg:
7765/230
#29
nej det er sgu surt, men det er endnu mere surt når de bare smider pakkeseddel i postkassen uden at ringe på når man er hjemme... 😩


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2010 22:54:41
Svar/Indlæg:
353/59
Lidt off-topic og alligevel apropos

var inde på shg's hjemmeside idag, og ser så under FAQ at de decideret vildleder forbrugeren (eller undlader at overholde loven) hvad angår den 14 dages returret, de skriver følgende:

Hvis du ønsker at benytte dig af 14 dages fortrydelsesretten, skal følgende betingelser være opfyldt. Bemærk venligst, at reglen om 14 dages fortrydelsesret ikke betyder "14 dage til at afprøve i". Ved returnering skal produktet være ubrugt.

-Produktet skal indsendes eller indleveres i butikken senest 14 dage efter købet er foretaget

-Produktet skal returneres i væsentlig samme stand, som du modtog det og i den originale emballage

-Du skal være privatperson, da der ikke er fortrydelsesret for erhvervskunder

-Produktet skal være købt via fjernsalg, dvs via hjemmesiden eller via telefon


Det overrasker mig lidt at en så stor retailer som shg anno 2010 laver sådan en sviner på deres hjemmeside .... man får helt lyst til at købe en vare derinde, voldbruge den et par dage for så derefter at aflevere den tilbage med krav om alle pengene tilbage ....

nå... i stedet undgår jeg nok bare at købe der hvis det kan fås andre steder


#32
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 23:08:33
Svar/Indlæg:
2602/173
#31

Den er jeg også faldt over og det er jo direkte imod loven. Man må gerne bruge varen, det er ligesom hele idéen bag de 14 dages fortrydelsesret. Og de kan godt droppe den "vi sender samme dag hvis varen er bestilt inden" politik, den holder ikke. 50% af de ordrer jeg har lagt om aftenen, er ikke blevet sendt alligevel. Og ja, det skriver de også så fint, at det kan hænde, men når det er så hyppigt synes jeg ikke man ligefrem skal råbe højt om det..



Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2010 23:26:52
Svar/Indlæg:
6181/270
Syns i skulle gære SHG opmærksom på det.


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 00:41:14
Svar/Indlæg:
353/59
#33

er ganske overbevist om at SHG kender reglerne ang. de 14 dages returret. Når de skriver sådan på deres side synes jeg nærmest det bedste man kan gøre er at advare mod en sådant firma på et forum som dette


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 08:24:03
Svar/Indlæg:
1864/156
uanset hvordan folk vender og drejer det så er det da mega dårlig stil af shg.dk, endnu en gang har de f..... up og vil ikke stå ved det.

jeg har også flere gange bestilt en eller flere vare som alle var på lager og som der stod på deres HP ville mine/ens vare blive afsendt inde kl. xx.xx samme hverdag hvis de var bestilt inde kl. xx.xx, dette har ikke holdt stik gentagene gange, udover det har de også 2-3 gange lavet samme "stunt" med lørdagsexpress uden jeg har set en klink af mine expresspenge retur.....


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 08:34:29
Svar/Indlæg:
6181/270
Det ser ud til at de har fået omskrevet reglerne igen, for kan se se afsnittet om at produktet ikke være taget i brug længere.

Den 14 dages fortrydelsesret

I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler vi købesummen.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Post Danmark (eller anden fragtmand) senest 14 dage efter modtagelsen eller være tilbageafleveret på shg.dk A/S' adresse: Michael Drewsens Vej 22, 8270 Højbjerg, ligeledes indenfor 14 dage efter modtagelsen.

Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde, som ved overdragelsen. Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af shg.dk A/S ud fra en mulig salgsværdi.

Med hensyn til software skal forseglingen være ubrudt.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i ORIGINAL EMBALLAGE. Manglende ORIGINAL EMBALLAGE medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor De ud fra en vurdering foretaget af shg.dk A/S, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende ORIGINAL EMBALLAGE m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.

Ved montering af PC-systemer sammensat efter kundens ønske, er der ikke længere fortrydelsesret fra og med det tidspunkt, hvor kunden har givet samtykke til at monteringen kan begynde.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

shg.dk A/S returnerer beløbet inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4.


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 08:57:50
Svar/Indlæg:
353/59
#36

jeps det er hvis man går ind og læser deres reelle betingelser - så finder man det udsnit du citerer (hvis man kigger godt) der citererer de 14 dages returret korrekt (men dog ikke nævner noget om at produktet godt må være brugt).

går man ind på deres FAQ og vælger "Hvordan benyttes fortrydelsesretten får man den fantastiske passage som jeg citerede". Jeg er sikker på de nok skal spare par returneringer eller to på at putte sådan en tekst op i deres FAQ

tror der er mange der er i tvivl om den praktiske anvendelse af returretten, specielt når man nu selv afhenter varen


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af sortiarius d. 11-11-2010 08:58:30.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 09:17:52
Svar/Indlæg:
6181/270
Fandt ligge dette afsnit på forbrug.dk

Butikkens regler for at bruge fortrydelsesretten

Butikken kan selv bestemme, hvilke regler der skal gælde, hvis du fortryder købet. De fleste vil forlange, at varen er hel og ubrugt, så den kan sælges igen som ny. De fleste vil også forlange, at du kan fremvise kvitteringen.
Derudover må du være forberedt på, at sælger muligvis forlanger:

* At varen leveres tilbage i original emballage
* At eventuelle plomberinger er ubrudte
* At mærker o.l. stadig sidder på varen
* At du overholder den aftalte tidsfrist

Butikken skal oplyse dig om vilkårene for at fortryde, før du handler.



kilde: http://www.forbrug.dk/Artikler...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym20219355916 d. 11-11-2010 09:18:25.


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 09:24:17
Svar/Indlæg:
353/59
ja det er fint, men det er ikke for fjernsalg, det er hvis du fx går ned i den smarte herre-forretning nede på hjørnet, køber en smoking og tager til julefrokost, for derefter næste dag at forlange alle pengene tilbage jf. returretten

der er som udgangspunkt ingen returret når man går ned i butikker og køber noget (hvad enten det er en computerbutik eller ej) - hvis der er en returret er den 100% på sælgers betingelser

men det er jo ikke det vi snakker om her, her snakkes om fjernsalg, der gælder returretten 100%

men ovenstående forvirring er jo et godt eksempel på hvorfor det kan betale sig for shg.dk at skrive sådan en omgang bras på deres FAQ side

havde en lignende tråd herinde for et stykke tid siden hvor der også var en gut der var af den faste overbevisning at produkterne ikke måtte afprøves, trods han så ud til at have været herinde et godt stykke tid ... det er derfor at det kan betale sig for firmaer som shg at vildlede udenfor deres langhårede betingelser


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af sortiarius d. 11-11-2010 09:26:51.


#40
3xh
 
Overclocker
Tilføjet:
11-11-2010 12:22:19
Svar/Indlæg:
34/9
ja shg ligner efter hånden proshop efter at den nar til Poul Thyrgod har overtaget roret.... Desværrer... så er jeg også kommet ud med det 😲


#41
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 13:34:03
Svar/Indlæg:
289/24
#38 Det er ikke for fjernsalg.. 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 13:36:00
Svar/Indlæg:
6181/270
#41 ja det har jeg fundet ud af nu, mon ikke det shg skrev kun gælder ved køb i deres fysiske butikker?


#43
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 13:52:55
Svar/Indlæg:
289/24
#42 Nej det er skrevet und 14 dages fortrydelsesret. Læs under "Hvordan benyttes fortrydelsesretten?"

http://www.shg.dk/Faq/Generelt...



Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 14:54:05
Svar/Indlæg:
6181/270
Har lige haft en interessant samtale med shg omkring 14 dages fortrydelsesretten/returret. 😐

De påstår hårdnakket at det kan de godt tillade sig at gøre.
til trods for at forbrugerrådet IKKE skriver noget om at de kan tillade sig at gøre det.

http://www.forbrugerraadet.dk/...


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 15:12:15
Svar/Indlæg:
353/59
jammen det var da en rigtig god grund til at holde sig væk fra shg

det betyder jo så nok at man skal til at starte sag ved forbrugerklagenævnet for at få sine penge - og selvom de nok herefter vil indgå forlig kan det jo godt tage en del tid


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 15:24:04
Svar/Indlæg:
7765/230
#45
right..smider alligevel kun mine penge hos dem vi ❤ ❤(u know who) og det gør jeg til den dag de giver mig problemer.. :yes:


#47
AW
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2010 15:41:48
Svar/Indlæg:
289/24
#45 ja det understreger så bare det jeg skrev tidligere, at jeg ikke handler med dem igen. 🙂