Hello Håber at der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe mig. Jeg har en Dell pc'er model Dimension 9200 med grafikkortet GForce 8800 GTX. Når jeg starter pc'eren vil den slet ikke starte op i win.7. Der er streger overalt og i bios står der underlige tegn i teksten. Jeg kan kun starte op i safe-mode hvor jeg kan se og arbejde med mine diske. Er min PC færdigt. ? Der skal lige siges at der ligger meget støv overalt i maskinen og jeg har et kabinet omkring.
Hello Jeg har taget et billede, men ikke super skarp, man skal sku være hurtig til at tage billedet. 😀 Kan du lige fortælle hvordan jeg vedhæfter en jpg fil unnamet ?
du oploader det til peecee.dk og kopire billedets webadresse ved at højrekligge på billedet og sætter den adresse direkte ind der hvor du vil have det i teksten.
Hej alle Tak for hjælpen, men har desværre ikke tid til at uploade filen mere i dag, den hedder dell.jpg og vil simpelhen ikke uploade, jeg fik den uploade korrekt igen, men denne her gang fyldte filen 0 - det er en fil på 5mb. Jeg prøver at puste maskinen igennem og prøve at hive grafikkortet op. Ellers må jeg købe en ny pc. Jeg vender tilbage i morgen
Hej alle sammen Vil bare sige tak for input, alt er nu prøvet, puste, har haft grafikkort ude og alt samlet igen, intet virker nu, ingengang safe-mode. Så nu har fruen også givet grønt lys til en ny pc som jeg lige laver en ny tråd på. 😩