Black Ops: 15th prestige live stream

Spil d.  11. november. 2010, skrevet af Nkaj
Vist: 962 gange.

Nkaj

Overclocker
Tilføjet:
11-11-2010 12:12:21
Svar/Indlæg:
857/180
Hej allesammen 🙂

Jeg er en af dem, der er helt tosset med Black Ops (og de andre COD spil for den sags skyld.)

Jeg er har så fundet denne live stream, hvor Hutch, Seananners og de andre gutter fra Machinima laver en 24/7 live stream indtil de rammer den 15. prestige.

Det er nu meget sjovt at se på 😛

Så jeg synes bare jeg ville smide linket

http://www.ustream.tv/machinim...
unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
11-11-2010 12:30:39
Svar/Indlæg:
5258/240
Hun er da big fail hende der spiller nu.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2010 12:38:02
Svar/Indlæg:
3332/33
Vil gerne se Hutch, Woody og Seananners. Men alle de andre randoms vil jeg hellere springe over.

Tyren9

Erfaren rotte
Tilføjet:
11-11-2010 22:00:59
Svar/Indlæg:
2/0
Nice 😛

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2010 01:37:02
Svar/Indlæg:
4536/104
Black ops og call og duty 5(world at war) er da umidbart det rageste lort i sammenligning med modern warfare 1 og 2. imo.

ikke vær at være så hyped over.

En skam at teamet der har stået bag MW1 og MW2 ikke eksistere længere, og at der kun er denne halv dårlige Treyarch udvikler tilbage fra COD serien nu.

Så tror vi får dårligere og dårligere COD spil at se, og ja historie osv er ok i single player, men det mangler sku noget feal i forhold til MW1 og 2 spillende.

Jeg føler faktisk at jeg gamer COD5 i forklædning i det nye black ops. hvilket er ret så sørgeligt. 😕

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2010 08:47:39
Svar/Indlæg:
3332/33
#4 Eh.. de har jo sjovt nok også brugt samme engine. Så det er nok derfor du føler at du gamer det samme spil i forklædning. 😛

Treyarch er jo ikke perfekt, men det var Infinity Ward kraftedme heller ikke. 😴
Black Ops er et af de mest balancerede CoD spil til dato, med undtagelse af det sving de har givet snipere. Det er et rigtig godt multiplayer spil, det føles bare ikke helt "fresh".

At der så har været problemer fra launch, sker for rigtig mange spil. Og udviklerne lærer åbenbart ikke af deres fejl på det område.

Så det eneste jeg kan sætte en finger på, er klart server og lag problemerne, men også deres spawn system i TDM kunne godt tweakes lidt.

Anyways... Jeg er bare glad for at slippe af med MW2. Balancen i det spil var lort, møg perks som one man army, dangerclose og commando ødelagde det rimelig godt, ingen mærkbar rekyl på rigtig mange våben, maps var pis og papir og deres peer to peer suttede røv for mig - jeg sidder med 2048/128 og har ikke tal på hvor mange gange jeg har ledt i 15-20 minutter efter en bane, eller hvor mange gange den syntes jeg har skulle være host.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Tenkin d. 12-11-2010 08:58:11.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2010 11:19:37
Svar/Indlæg:
4536/104
#5 jeg kan kun ligge genkende til server problemerne/teamup problemer osv, altså realteret til måden man sku joine games på, i mw2.

For mig var det spil ud over de ting, + alle de cheatere der var i slutningen, eneste minus ved MW2. Desuden var gameplay/grafik og hastighed osv, ca. 100 gange bedrer end i Blackops og i COD5.

Sørgeligt at de ikke kan lave et COD med de gode ting fra MW spillende, men med server system/dedicated fra COD5/Black ops.

så havde det sku været super nice.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 12-11-2010 11:20:44.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2010 13:23:30
Svar/Indlæg:
3332/33
#6 Synes egentlig ikke grafikken som sådan har ændret sig voldsomt, som mange går og beskriver det værende lort. De har jo selvfølgelig brugt en engine som er ældre end den MW2 bruger. Og derfor er der nogle textures som ikke ser så godt ud.

Men tilgengæld synes jeg Treyarch har været rigtig gode til at skabe maps, som er virkelig flotte. De er imo langt pænere og federe end dem i MW2, for ikke at nævne mere balancerede i forhold til, hvis man spiller demolition.

Hvis det stod til mig, så skulle vi have fat i den originalitet CoD 4 havde da det udkom, men med den balance Black Ops har skabt. Der skulle bare være flere nye ting, man kunne mærke man sad med et spil fra 2010/11.