#4 Eh.. de har jo sjovt nok også brugt samme engine. Så det er nok derfor du føler at du gamer det samme spil i forklædning. 😛
Treyarch er jo ikke perfekt, men det var Infinity Ward kraftedme heller ikke. 😴
Black Ops er et af de mest balancerede CoD spil til dato, med undtagelse af det sving de har givet snipere. Det er et rigtig godt multiplayer spil, det føles bare ikke helt "fresh".
At der så har været problemer fra launch, sker for rigtig mange spil. Og udviklerne lærer åbenbart ikke af deres fejl på det område.
Så det eneste jeg kan sætte en finger på, er klart server og lag problemerne, men også deres spawn system i TDM kunne godt tweakes lidt.
Anyways... Jeg er bare glad for at slippe af med MW2. Balancen i det spil var lort, møg perks som one man army, dangerclose og commando ødelagde det rimelig godt, ingen mærkbar rekyl på rigtig mange våben, maps var pis og papir og deres peer to peer suttede røv for mig - jeg sidder med 2048/128 og har ikke tal på hvor mange gange jeg har ledt i 15-20 minutter efter en bane, eller hvor mange gange den syntes jeg har skulle være host.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Tenkin d. 12-11-2010 08:58:11.