Jeg er simpelthen nød til at få lukket lidt damp ud nu.
Har købt musik for en mindre formue på TDC Play over en lang periode og der har indtil nu ikke været nogle problemer med med få codec osv til at virke.
Men nu fucker det fandeme helt op jeg har fint kunne få et album til at afspille dog ved at ligge det over på min bærbar da jeg ikke kunne få adgang til filerne på min stationære på grund af det fuc***** kopi sikret pis system TDC bruger.
Købte også lige et Green Day album til 100 kr som jeg slet ikke kan åbne på nogen måde Media player melder bare fejl og giver mig en lang næse.
Det er fandeme godt nok spild af penge synes jeg og der er sku ikke meget hjælp at hente ved TDC kunde service for dem er en by i en fjern del af Rusland
itunes er lidt bedre, men der er det så bare det der fckker ved mig, fx når jeg tilslutter min ipod for at synce, kan man ikke noget andet end at afslutte itunes via ctrl alt del 😕
Ja de gange jeg har haft fat i deres kundeservice har jeg sikkert ramt nogle dumme tidspunkter det kan vi ikke blive uenige om.
Må lige prøve og undersøge fejlen lidt mere.
Media player giver mig en fejl kode C00D1199 og googler man det så for man godt nok mange hits det ser ud til at det en general fejl ved rigtig mange personer.