HAr selv købt en wildfire til 1200 .. den var dog helt ny fra RMA,, ham jeg købte den af, kunne ikke vente til den kom tilbage og købte en anden samsund telefon..
Fint for mig,, jeg har mit mobil forbrug betalt af mit arbejde, så skal have telefoner uden abb.
Syntes det er en fin telefon, er glad for den, den virker hurtigt, og kamera'et er ok.
den kan dog hurtigt få problemer med programmer der ikke køre rigtigt og lukke ned, hvis man fylder den for meget op,, ved ikke hvordan de andre HTC telefoner har det med dette..
Og i forhold til legend,, så er skærmen ikke af samme høje kvalitet,, og opløsning,, men har du ikke lige en legend, at samligne med, tror jeg ikke det er noget du vil ligge mærke til,,
Syntes den havde en fin skærm, endtil en dag hvor jeg havde mulighed for at samligne med legend og en desire..
Også har den ikke mulighed for live wallpaper, som desire, ved ikke om legend har det.. men nu heller ikke noget jeg har brug for..
Og som der bliver skrevet, at hvis du skal ud og have data abb.. og du giver 1200 for telefonen,, så er det for dyrt,,
ville nok nærmere sige 7-800 kr,,