Overclocker
Tilføjet:
13-11-2010 17:53:48
Svar/Indlæg:
75/26
Godaften HWT! (:
Som overskriften skriver, mit Steam virker ikke.
Når jeg vil logge ind, siger den bare at mit net / Steam servers failer. Men det har det gjordt i over 3 uger nu. Og jo, mit net virker fint ;) Mine venner kan godt komme på Steam, også på mit net.
Har prøvet at slette Steam 100% og så installere det igen ved at hente det fra Steam's hjemmeside. Men det virker ikke. Har også prøvet med ældre versioner af Steam, men det kan den ikke, for den updater bare Steam automatisk før jeg overhovedet når at komme der ind. Jeg forstår ikke hvad der er galt. Har prøvet ALT. Det er som om min computer blokere det? Men den har aldrig gjort det før?
Fejlen startede da jeg ville gå ind i L4D2. Så sagde den at Steam Servers var "busy" og jeg skulle vente et par minutter. 3 uger efter gjorde den det samme. Jeg prøvede at slette L4D2, og så installere det igen. Men det vil den ikke! Den siger bare at Steam Servers er "Busy" og jeg skal vente et par minutter? Den gør helt det samme med GM11? Jeg kan dermed ikke installere mine spil igen?
Og nu med selve Steam! Har ventet over 3 uger, men den siger der kun skal gå et par minutter! :(
-Hjælp! :)
-Tak! :)
Med Venlig Hilsen: Ulle8b! :)