Har heller ikke kunne få de programmer til at virke som gør at man kan joine friend.
Det er også pisse irriterende at der ikke er lavet plads til flere venner på vennelisten inde spillet man kan jo maks have 20 venner og det er jo ikke ret meget hvis man nu f.eks er en stor klan eller har rigtig mange venner.
Det er dog ikke ret svært at finde danske servere synes jeg dog holder jeg mig også til nogle bestemte.
Kan dog sige at DRU-DK serveren snart virkelig kommer op og køre igen jeg er medlem af den klan og vi arbejde virkelig på at finde en ny god og stabil udbyder.
jeg skal lige hører bare om selve spillet... har man altid høj ping? altså jeg ligger altid på over 100 og mange gange på over 200...? min internet hastighed 50/5mbit
Mht. ping så tror jeg godt det kan have noget at gøre med din comps ydeevne. Da jeg spillede på min gamle comp havde jeg omkring 200-300 ping eller sådan noget, men på den nye ligger den på omkring 50.
#19 Forslag? Hvabehar? Ved ikke hvad det er? Nej for fanden... come on, min ping ligger tit på 65-70, men det har intet med pc at gøre. Kun forbindelse inkl. netværk.
#23, Der burde gerne være en søge funktion lige under 'Server Name' ude til højre. Hvis den ikke er der så prøve at trykke på de dropdown menu'er ude til højre så kan det være den popper frem :)
#24 Kan godt være at det er mig der blind og dum, men har ikke noget der hedder "server name" ude til højre 😳 Prøver lige at tage et screenshot når jeg har været ude og handle.
Hmm. Altså under 'Multiplayer' -> 'Server Browser'. Så ude til højre under 'Filter Options' står 'Server Name' med gult, og lige derunder er søge linien :)