Bops crasher:(

Spil d.  15. november. 2010, skrevet af saffi
Vist: 408 gange.

saffi

Nørd
Tilføjet:
15-11-2010 18:10:22
Svar/Indlæg:
168/32
Hej HWT. Jeg er en af de mange pc players der har problemer med call of duty: black ops. Jeg lagger ikke eller noget. Jeg crasher bare efter 10minuter.

En sjælden gang får jeg fatal error men mest denne:

"taskmgr.exe - programfejl

Det lykkedes ikke at initiliasere programmet korrekt

(0xc000012d)"

Og nogle gange genstarter min pc bare random imens jeg spiller.

Jeg kan heller ikke spille SP eller zombie, overhovedet. Jeg har prøvet mange gange at spille det, men det crasher inden jeg overhovedet kommer ind i det..
😕

dMITIj

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2010 18:57:30
Svar/Indlæg:
1864/156
det bedste vil være hvis du lige udfylder dit setup, den er jo lidt mangel fuld.
udover det har du vel selv forsøgt forskellige ting eller?
eller har du prøvet med www.justfuckinggoogleit.com ? eller bare www.google.com 🙂
vi må jo have noget at arb. med, hvilket OS bruger du osv.?

nu hvor du skriver at du er en af de mange der har problemer med BO burde du da kunne finde noget hjælp ved de mange der har problemer? eller dit problem er måske forskelligt i forhold til deres?

Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af dMITIj d. 15-11-2010 19:07:11.

Mitsu

Superbruger
Tilføjet:
16-11-2010 09:03:46
Svar/Indlæg:
168/40
#0 Havde også problemer med at min gik i stå, lukkede spillet eller bare sort skærm, men det var kun indtil jeg var igennem den første bane i singleplayer, efter det har jeg ikke haft nogle problemer 🙂

Virker det fint i andre spil? ellers skal du måske tage et kig på dine temps på gfx eller cpu..

Hvis dit GFX er oc'et prøv at sidde det lidt ned i clocks, havde problemer med mit HD5970 i Need for speed world, det er kun det ene spil der er problemer med og kun når jeg har oc'et..

Håber det hjælper..

saffi

Nørd
Tilføjet:
16-11-2010 20:20:27
Svar/Indlæg:
168/32
1# Har prøvet at kigge på callofdutys forum, der rager de dog kun over de har betalt for en beta hvor de får crashes, laggs osv.

Har windows XP 32-bit.

Har prøvet at google ja, men finder ikke noget rigtigt.

Hvad efterlyser du at vide om mit setup? 🙂.

PS: Får også en skærmdriver fail hvor den siger jeg skal downloade nye driver til mit gfx det har jeg så gjort, men det kommer aligevelle 😕.

Har ikke overclocket noget. skal nok teste min temperatur.

PS: mit cpu-brug kommer ofte op på 100% og kører for det meste med 95%.

Mitsu

Superbruger
Tilføjet:
18-11-2010 07:15:23
Svar/Indlæg:
168/40
#3 95-100% er ikke så godt 😉

Prøv og download intel burn test og køre det, hvis den også genstarter med det, så er dit oc enden ikke stabilt eller også kan det være din cpu som er ved at være mæt af dage. 🙂

saffi

Nørd
Tilføjet:
18-11-2010 22:23:47
Svar/Indlæg:
168/32
5# Det vil jeg prøve :)