#46 - Ja, det er på jobbet. Jeg arbejder hjemmefra med 3D og styrer vores CNC maskiner, og har derfor også betalt internet + noget af elregningen, da maskinen ud over at lave tunge opgaver også bruges som server.
Hvad det står ham i kan jeg ikke rigtig svare på, der er opgraderet et par gange. Den startede som D5400XS med 2x QX9775'ere og nogle 9800GX2'ere, og så senere et Asus kort, samt 2 Xeon's tilsvarende i7 920, samme ram som sidder i nu, og med HD5970 CF + HD5870 til Folding - Og så systemet som det er nu.
Nogle af komponenterne er dog mine egne fra egen lomme, og maskinen er også min, sponseret i den forbindelse med at jeg laver det der skal laves. Dvs. jeg arbejder fra 8-16 med udkaldevagt, og hvis ingen opkald, er jeg på værkstedet. Hjemme omkring kl. 17, og så bruger jeg lige et par "interessetimer" hver aften på at rode med skitser, og sætte vores 3x 2.2mill kr CNC svin i gang. Så foræring er maskinen ikke, nærmere en afbetaling.
Af skærme kunne han ikke se grund til 3, så han gav 2. Jeg måtte selv punge ud for den sidste, PSU'er havde jeg selv liggende og CPU-kølere er også selv betalt, samme med kabinet, blæsere osv osv.. Ja, nærmere sagt, kun det svine dyre er fra jobbet. Men helt klart, det er en fed ordning jeg har mig, og jeg ville sgu heller ikke undvære. Det gør mine kedelige værkstedstimer det hele værd 😀