Fedt fedt :) Det er nice at se, at folk har en masse at skrive og vise :)
#1 Du skal da klart have fat i min 400 Watt FANLESS PSU så :)
Og du må gerne tage billeder og smide ind, da jeg ved du har en anden køleløsning osv.
#2 Havde selv samme ide engang, men har kun kufferten nu - droppede det. Havde ellers skaffet mig en 400 watt MINI PSU af Salty - den var virkelig lille, men ideel og havde endda 6 pins.
#3 Sygt nok - gad godt at se den monteret af H50 på bagsiden. Jeg har set Zotac bruge de store modeller af SUGO til udstilling af deres produkter osv.
#4 Bare husk, at den kun smider 1.5 volt på ram som std. Men jeg ville sige, du enten skal tage nogle eco med 1.35 volt eller nogle på 1.65 volt og så bare øge dem i bios. Men fedt fedt setup. Hvilket 8800GTS er det? 320, 640 eller 512? Jeg købte min i3 brugt, derfor en 530 og ikke en 540 eller 550.
#5 Verdensklasse :) Du må gerne linke billeder direkte her. Bare et spørgsmål - hvorfor 3x1 GB ram? Så får du ikke dual channel. Er det et triple channel kit, du har købt?
#7 Nice nice.. Jeg har selv haft én, som havde samme harddisk skuffer som din. Det var noget G31 chipset og har også haft én med noget Geforce 8300 Chipset vist nok. Dejligt at se et par af de ældre modeller :) Nice at GFX vender modsat - kan du ikke have dual slot kort i så?
#9 Smid meget gerne billeder ind, inden du smider det ud af døren...
Flere er meget velkomne..
Og smid gerne links, hvis I har ideer eller billeder til fx montering af andre kølere, der passer i eller andre måder at smide harddiske osv. i...
Ydermere må der være nogle af jer derude, der sidder med Zotac 9300 ITX Wifi og E8400 som må have interesse i at smide jeres erfaringer herind....