mazda service - billigst er bedst ? hvor?

Hyggehjørnet d.  18. november. 2010, skrevet af Drunken
Vist: 1212 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 12:29:09
Svar/Indlæg:
1107/258
hey alle

LEder efter et sted i kbh hvor der tilbydes Service^gennemgang på min nu 2 år gamle mazda 2. og gerne et billigt sted da jeg har huller overalt i min økonomi...

hvad kan i evt anbefale mig. har snakket med 4-5 styks nu og prisen variere meget. Én sagde dog ca 2000kr men ville ringe\maile tilbage omkring en 100% pris..

og ellers ligger de på næsten 4000kr andre steder. hmm hmm.. hos mit almindelige værksted i Taastrup - Ole mathiesen biler - Der koster det 3200kr og så skal der lige vinter sutter på plus 250kr ca.. så omkring 3500kr, men kan vel laves billigere??

kom frisk hehe. må være nogle der vil presse prisen et sted som i måske kender til!! 🙂
Saint

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 12:32:04
Svar/Indlæg:
1971/31

Er et skidt sted at spare, især når man tænker på at bilen er ved/lige har løbet garantien ud...... Hvad tager et originalt mazda værksted for det?

Du sparer jo heller ikk på dine tænder 😉

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 12:33:47
Svar/Indlæg:
2155/123
du skla tage til mazda på gamelkongevej det er et nice værksted (:

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:19:16
Svar/Indlæg:
1107/258
#1 Og du kan tro jeg sparer på mine tænder-. hvis jeg skal have en krone er jeg skredet til sverige.. haha.. og overvejer en kommende laser behandling af min nærsynethed = Tyrkiet OG køber de fleste ting i udlandet - Film musik blanke dvd etc for at spare (England\Tyskland primært) .. OG handler mest ind de steder hvor der er billigst. Nægter at købe ind i 7\11 når man kan få det til under halvpris andre steder- Sådan er værksetder vel også.- Nogle dyre end andre...

Så jo. jeg sparer. OG har det fantastisk ved det!!

Hmm. mazda gamlekongevej. har den noget specielt navn ??

PS de 3199kr for service er ved et autoriseret sted. syntes bare jeg bliver nakket nok fortiden økonomisk.. har vel regninger for gennemsnit 13K om måneden og står til en A-kasse tur på 4 mdr snart. bye bye love.. Doh.. Derfor jeg sparer...

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:21:55
Svar/Indlæg:
2155/123
gå google og søg"mazda hvidovre"så finder du den, det er carsten andersen der er indehaver, de ksulle vidst være til at snakke med 🙂

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:24:29
Svar/Indlæg:
1107/258
og fint nok. Troede du mente gamlekongevej inden i kbh by hehe,, altså frb\vesterbro

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:26:45
Svar/Indlæg:
792/52
Kan du ikke bare tage et ganske almindeligt auto partner værksted?

Det er jo ganske ubetydeligt hvor den bliver serviceret.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:36:55
Svar/Indlæg:
1107/258
#6 ja vil jeg også mene. bare den bliver synet.. og kan jeg spare 2K på det så er det 2K mere til andet... har endda også overvejet at sælge lortet hvis jeg kan få 100K for den.. = Gæld fri for den. lånet er alt for dyrt. og idag kan man få lån på 1% lol-. alt jeg gør har bagslag eller kan ikke svare sig. nææ se nu bare når min lejlighed ryger på tvang hvis ingen købere byder sig snart. så bliver det først sjovt... hmm.. skidt..
Men jo.. er åben for ideer og steder. og kan jeg spare så er jeg glad 🙂

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:42:11
Svar/Indlæg:
1107/258
fik lige snakket med ham.
3500kr ca. og det er så inkl. hjul skift.

så ca det samme som det gamle sted i Taastrup hmm hmm, æv hsaha

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:46:58
Svar/Indlæg:
1971/31

Sagde intet om du ikk havde det fantastisk med det, du skal bare vide at de 1000kr du måske sparer flere gange har udviklet sig til meget større beløb årene efter, men er ikk min bil så det rager egentligt mig en pind hvad du vælger, jeg ville bare dele min viden med dig, men hvis du er for fin til den, så er det nok fra min side 😉

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 13:52:48
Svar/Indlæg:
1107/258
For fin ?= nej. for fattig desværre- havde jeg pengene så intet problem. ønsketænkning 🙂 men var ikke for at være på nakken af dig. men er typen der sparer hvor jeg kan.. pt anyway.. sådan ligger landet bare her.

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
18-11-2010 13:56:33
Svar/Indlæg:
809/50
Få nogle timer som afløser på et plejehjem, altid nemt at få, og vitterligt ikke det sværeste arbejde.

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
18-11-2010 14:11:08
Svar/Indlæg:
792/52

Prøv et de små ikke autoriserede værksteder.

Den skal jo hverken synes eller renoveres eller noget som helst.

Den skal bare serviceres. Og det kan alle sgu finde ud af. Det er ikke nogen porsche eller lignende. Det vigtigste er bare du får et stempel i service bogen.

Mht. til dit billån så er det vel ikke nogen overraskelse for nogen at køb af ny bil aldrig bliver et fornuftigt køb.

En skam du ikke kommer herovre fra jylland, så kunne jeg have smidt en fornuftig deal af til dig.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2010 16:48:14
Svar/Indlæg:
1107/258

Så skal det sgu være sort haha. har da trods alt min A-kasse. 15700kr måneden. men har ihvertfaldet 3 uger endnu på arbejde.. men satser på mere da. krydse fingre... hehe.. sjovere at ha dobbelt op om måneden end den latterlige a-kasse.. hmm,, well ja ja..

Ja rigtig nok. og har kørt den som en gentleman så tvivler på der er noget der kan være helt galt med den alligevel. Spinder som en miaau kat, men tjaa. bare det er nogle som kakn finde ud af at stemple elektronisk. som det er på min mazda anyway,,
Mit bil lån er på 13% åop. ca. . men har da set nogle af de nye på omkring 5-6 åop,, alligevel en del at spare.. men havde egentlig overvejet at hvis jeg kan sælge den for min gæld i den minimum (100k) så er der sparet ca 55k på de 2 år.. måske det kan lade sig gøre. men bliver nok klogere haha,.., og så købe en ny bil som er billigere end den nuværende månedlige ydelse (lån 2200\md i 5 år endnu år)

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
18-11-2010 20:06:34
Svar/Indlæg:
809/50
Det bliver næppe sort når det er plejehjem ;) desværre :(

Du burde kunne få de 100.000,- for din Mazda.
Den billigste på bilbasen kostede lige over de 100 ihvertfald.
Men er du sikker på at din låntagerne lyder på at du kan tilbagebetale beløbet hvis du vil? For det kan man fx ikke med Hyundai.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
19-11-2010 19:50:05
Svar/Indlæg:
1107/258
14#

Jo kan jeg godt. ville også ha haft danske bank til at gøre det for mig, så jeg kunne få et billigere lån gennem dem og så de betalte bilen ud. men nææh nej. det mente de ikke var smart for dem. kællinger.. men ja ja.. de er så smarte. de ville heller ikke ha at jeg måtte sætte min lejlighed til salg grundet det underskud der ville komme ud.. så hellere lade den gå på tvang så de kunne opkøbe den til ingen penge. de er bare frække er de!!!

ja så også en mazda præcist som min som var 5-6 mdr ældre og uden air-condition til ca 120.000 så der burde da være en chance. når jeg bliver arbejdsløs så ryger den sgu nok tror jeg.. bare.. arrghh-. min elskede bil :( ... lort.. plus at når jeg starter arbejde igen skal jeg helst ha en bil. hmm.. dum situation. men måske man så kan finde noget billigere. eller håbe på en arbejdsplads i cykel distance.. hmm hmm.. doh 🙂

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
19-11-2010 21:33:00
Svar/Indlæg:
809/50
Er selv lige gået af med min bil. Nøj det var vemodigt. Har været nedtrykt efter det hele dagen. Men når økonomien ikke er til det, er det jo det første der ryger. Men hvad. Større lejlighed så jeg kunne flytte sammen med kæresten 😛

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2010 18:36:56
Svar/Indlæg:
1107/258

tja fedt nok. med lejligheden. men tag dig i agt. jeg hoppede på samme lyserøde sky med min eks. kostede mig 200K indtil videre,,, en køber har henvendt sig til 1,3 mio. gav selv 1,6.. skidt. men bliver nød til at sælge... og mht min bil har stedet jeg købte den i anslået den til at være 100K værd. plus minus MEN = jeg bliver gæld fri med den hvis jeg sælger! Så det er meget rart at ha i baghovedet, Hvis alt går galt.. Men tja en informations fyldig dag idag ^^ nu skal banken så bare give tilladelse til at sælge den,, latterligt... men ja ja. sådan er det jo..

bumbum.. måske der er et lys i enden af denne mørke lange tunnel...

I det mindste har jeg fået købt en nice pc 🙂 Så kan jeg fordrive tiden med lidt diverse tosserier! hehe