jeg får opgraderet min linie fra 20/2 til 25/3 fra you see ,den 1 dec til samme pris 299kr pr md. håber ikke der fair use grænse på er der nogle af jer der hørt noget fra you see
Har store problemer med yousee i øjeblikket... skiftede fra 20/2 til 50/5 og siden har min forbindelse ligget på 2-5 mbit om aftenen. Skiftede tilbage til 20/2 og håbede at den ville blive klippestabil på 20/2 som den var før, men nej 😕
Nej det er kun på den store forbindelse at der er indført fair use. Ville du også opdage, hvis du kiggede på prisoverslaget over de forskellige forbindelser på deres hjemmeside ;)
Det er sq noget mærkeligt noget at give folk en vildt hurtig forbindelse og så sætte fair use grænse på. Det er sq det samme som at sætte en 8 kernet cpu på gaden og så sige " ja der er så fair use på den cpu, så du må kun bruge de 4 af kernerne" 😕
altibox sendte et brev hvor de skriver at de opgradere min forbndelse fra 30/30 som vitterlig er 30/30 til 50/50 uden at det på nogen måde kommer til at koste ekstra