pc højtalere med ipod interfacE ?

Diverse d.  24. november. 2010, skrevet af Drunken
Vist: 403 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2010 19:25:09
Svar/Indlæg:
1107/258
hey guys n girls. Julen står for døren og tænkte AHHAAAA at ønske sig højtalere!! og en ipod :p men tænkte om man kunne få noget der var så smart sat sammen at ipodén kunne sættes til de højtalere ? og evt fungere som afspiller og som en lille harddisk man kunne overføre sange til ?? well. aldrig prøvet ipod, ANEr ikke hvad de kan. men køber en jeg kan løbe med uanset hvad,, så bare smart at finde noget der e rkompitabelt med hinanden. men nogle som har\kender til sådan højtalere ?? SOM passer til min pc 🙂

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2010 19:54:12
Svar/Indlæg:
5421/53
Tjah, Alle iPods kan jo bruge mini-jack.

Har du krav til kvalitet, eller vil du bare have en docking afspiller?

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2010 20:00:57
Svar/Indlæg:
1107/258
tjaa. er lidt åben for lige det. alt min musi er crap mp3 og ellers bruger jeg youtube meget. så er ikke meget FLAC over det,, kun måske 0,5% af min musik er FLAC ^^ Så kvalitet som sådan behøver det ikke være. der har jeg mit bose anlæg i stuen til det.. Men til musik og spil primært. og ikke surround sound, bare 2.1 max. hvid eller sort. 🙂 men må gerne kunne spille så man kan "mærke" musiken som at sige.. .

men en docking afspiller : noget som kan sættes til pc med usb eller lign ?? hehe noob her..,