Det var det jeg tænkte ;)
Men tror det bliver intel da jeg ikke har sat mig ind i AMD's måde at navngive deres CPU'er på.
Hmm Det er jo et godt spørgsmål, da det jo ikke er sikkert at jeg får så meget mere for ydelsen, men du har ret i, at det er spørgsmålet om en eventuel senere opgradering, som ligger til grund.
Men der kan man jo evt købe en opgraderingspakke fra Komplett og derpå købe nyt bundkort, men det kan jo blive noget rod, hvis delene ikke passer sammen.
Dog tror jeg ikke at et 460 GTX bliver forældet eller ubrugeligt inden for de næste 2 år (mindst) og det er ikke sikkert at jeg er den store pc-gamer på det tidspunkt.
Og desuden har jeg det (problem?) at når jeg har besluttet mig for, at købe noget gør jeg det ofte lige med det samme, da jeg er lettere utålmodig. 🙂
Tror i bund og grund, at jeg vælger den jeg har fundet, da jeg ikke kræver at spille alt på max indstilliger og da jeg købte min XPS M1530 for 2½ år siden var den ikke super ny mere og den har da klaret sig med et 8600M GT indtil nu.
Men derfor skal du selvfølgelig have en stor stor tak for, at svare på mine spørgsmål! (:
Har du evt. også forståand på skærme og et evt. tastatur?
Mvh
Christoffer