Hehe det havde jeg slet ikke tænkt på 🤡 Gør jeg så.. Nå, men I ska næsten lige høre hvad fjolset sagde til mig:
Han udgav sig som sagt for at være en der lavede research omkring Nigeriansk svindel, og rådede mig derefter (underligt nok) til at sælge min computer til mand nr. 1. Så sagde jeg til ham at jeg udmærket godt var klar over, at han var en svindler. Han siger så at han arbejder i et tysk firma, og giver mig et link til hans "arbejdsplads". Jeg spørger ham så hvor han har mit nr og mail fra, og hvordan han har fundet frem til min tråd på DBA (han skrev også til mig derinde). Han svarer så at han har en computer magen til min, og at han har et problem på den han forsøger at løse, og det prøver han at gøre inde på DBA! 🤣 Så han vil ha mig til at tro at en Nigerianer der bor i Tyskland går ind på DBA.dk for at finde løsningen på et problem han har med sin Alienware computer! Det er jo helt ude og skide.. 🤡 Nå jo, så sagde han at han var dansker, og skriver: Jeg har ikke noget med rød røv 😲